افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

70 درصد نصب به صورت آنلاین پرداخت می شود. پرداخت 18 میلیارد ریال برای نصب در اردبیل

  • کد خبر : 153752
70 درصد نصب به صورت آنلاین پرداخت می شود. پرداخت 18 میلیارد ریال برای نصب در اردبیل

امیر فرجی آذر در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: قرض الحسنه در روایات و روایات انبیا و اولیای الهی به عنوان دارای ارزش و جایگاه والایی توصیف شده است و بر این اساس بانک قرض الحسنه است. مهر ایران در این 16 سال برای رسیدن به این مهم تلاش کرده است. خوب و […]

امیر فرجی آذر در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: قرض الحسنه در روایات و روایات انبیا و اولیای الهی به عنوان دارای ارزش و جایگاه والایی توصیف شده است و بر این اساس بانک قرض الحسنه است. مهر ایران در این 16 سال برای رسیدن به این مهم تلاش کرده است. خوب و شایسته ابتکار عمل است.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با 530 شعبه در کشور و در استان اردبیل در قالب 12 شعبه به مشتریان خدمات ارائه می کند.

50 درصد افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران در اردبیل به صورت آنلاین انجام می شود.

رئیس شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل از تلاش های بانک قرض الحسنه مهر برای فقرزدایی و محرومیت زدایی با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های اشتغال، معیشت و حمایت از تولیدات ایرانی یاد کرد. ازدواج و مادری و سایر حوزه ها گفت: پس از گذشت 16 سال از افتتاح بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک اکنون 16 میلیون مشتری دارد و سال به سال برکت و استحکام این میثاق الهی افزایش می یابد. .

فرجی آذر افزود: این مجموعه به عنوان پیشرو در توسعه بانکداری الکترونیک و بدون کاغذ که جزء سیاست های بانک مرکزی است عمل کرده و توانسته است سامانه های آنلاینی را راه اندازی کند تا بدون مراجعه به مشتریان در حوزه های مختلف خدمات ارائه دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: 50 درصد افتتاح حساب ها و 70 درصد دریافت تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل به صورت اینترنتی ثبت و مراحل آن طی می شود.

فرجی آذر افزود: با وجود راه اندازی این سامانه، شعب این بانک همچنان از پرترددترین شعب برای مشتریان هستند و امیدواریم با استفاده از سامانه های جدید، مراجعات کمتر شده و بتوانیم خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه دهیم. توانمندسازی گروه های مختلف

اجرای طرح شیت کالا برای حمایت از تولید ملی.

وی بیان کرد: عملکرد بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل در پرداخت تسهیلات تبصره 18 به نهادهای انقلابی و حمایتی بی نظیر است و علاوه بر آن از شرکت های دانش بنیان نیز حمایت می کنیم.

فرجی آذر در ادامه سخنان خود یادآور شد: در این راستا 3 هزار و 120 تاسیسات به ارزش 1600 میلیارد ریال به شرکت های دانش بنیان پرداخت شده است که با کمک بانک قرض الحسنه شاهد اشتغال زایی خوبی در مناطق روستایی و محروم هستیم.

وی از دیگر خدمات این بانک را اجرای طرح کارت کالا در حمایت از تولید داخلی اعلام کرد و گفت: در این طرح 6 هزار و 600 فقره تسهیلات به ارزش 150 میلیون تومان برای خرید محصولات ایرانی به متقاضیان پرداخت شد.

فرجی آذر از انعقاد قرارداد با 100 فروشگاه تجاری برای حمایت از خرید محصولات ایرانی خبر داد و افزود: تا پایان آبان ماه بیش از 18 میلیارد ریال تسهیلات برای 28 هزار نفر پرداخت شده که نسبت به قبل رشد خوبی را نشان می دهد. سال ها. .

آزادی ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد

وی شفافیت مالی بانک و ارائه صورت های مالی و حسابرسی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با پیوستن به جمع هزار بانک موفق جهانی توانسته جایگاه مناسبی پیدا کند و در اخیر رتبه معتبری را کسب کرده است. تعطیلی رسمی.

فرجی آذر در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در دوره کرونا در چارچوب طرح شهید سلیمانی اقدامات خوبی برای خرید تجهیزات پزشکی و بهداشتی انجام شد و هشت میلیارد تومب منابع در استان برای خرید 422 دستگاه بهداشتی تامین شد. موارد.

وی از دیگر خدمات ارائه شده، آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد، همکاری با نهادهای حمایتی و امدادرسانی به سیل زدگان را اعلام کرد و گفت: در اجرای طرح یاوران مهر، حمایت های لازم از متقاضیان انجام شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل گفت: در استان اردبیل در 9 ماه گذشته شاهد فعالیت های خوبی در قالب جشنواره ها و رویدادهای مختلف بوده ایم تا بتوانیم از مراجعین حمایت و کمک کنیم. و حامیان این بانک.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.