افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

70 درصد فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی بومی سازی شده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 134078
70 درصد فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی بومی سازی شده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد در برنامه افتتاحیه اولین همایش و جشنواره ملی فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی «شیخ الرئیس» با بیان اینکه آموزش پزشکی یکی از بزرگان است، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی: آموزش تغییر کرده و استفاده از فناوری های نوین در آموزش […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد در برنامه افتتاحیه اولین همایش و جشنواره ملی فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی «شیخ الرئیس» با بیان اینکه آموزش پزشکی یکی از بزرگان است، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی: آموزش تغییر کرده و استفاده از فناوری های نوین در آموزش پزشکی یکی از محورهای اصلی برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری است.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد فناوری های نوین در آموزش پزشکی بومی سازی شده است، گفت: استفاده از فناوری های نوین در حوزه آموزش پزشکی مفید است اما جایگزین آموزش حضوری نمی شود.

باقری فرد تصریح کرد: در استفاده از فناوری های نوین باید استفاده از فناوری های نوین آموزش داده شود و در برنامه درسی مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به ایجاد بیمارستان های مجازی و استفاده از شبیه سازها، AR و VR در آموزش علوم پزشکی گفت: در اولین همایش ملی شیخ الرئیس 200 طرح جدید مطرح شد. و ما باید روی فناوری های جدید تمرکز کرده و آنها را پیاده سازی کنیم. بیایید به صورت عملیاتی و محلی پیش برویم.

باقری فرد افزود: شاهد استفاده از فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی در مناطق مختلف کشور افتخار بزرگی است.

شیخ الرئیس رئیس کنگره گفت: مرکرمولی باید در تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی در زمینه توسعه و استفاده از فناوری های نوین در سطح ملی و بین المللی تلاش بیشتری کند و در کنار سایر آثار آموزشی و پژوهشی، طرح های برجسته و برگزیده را معرفی کند. باید حمایت شود تا شاهد شکوفایی محصولات باشیم. تکنولوژیک باشید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.