افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

7 تیپ زن با استایل و جذابیت خاصشان / پس نمی توانید پولدار باشید اما اینطور دیده شوید

  • کد خبر : 307062
7 تیپ زن با استایل و جذابیت خاصشان / پس نمی توانید پولدار باشید اما اینطور دیده شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانم های زیادی هستند که استایل داشتن برایشان اهمیت زیادی دارد. در واقع چیزی که مشخصه اینه که برای این افراد نه تنها لباس پوشیدن و هماهنگ بودن مهمه، بلکه خوش تیپ بودن و شیک بودن هم مهمه. اما داشتن استایل از کجا می آید؟ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانم های زیادی هستند که استایل داشتن برایشان اهمیت زیادی دارد. در واقع چیزی که مشخصه اینه که برای این افراد نه تنها لباس پوشیدن و هماهنگ بودن مهمه، بلکه خوش تیپ بودن و شیک بودن هم مهمه. اما داشتن استایل از کجا می آید؟ بدون شک برای خانمی جذاب و شیک پوش ابتدا باید رنگ پوست خود را بشناسیم و سپس سلیقه خود و روند فعلی خود را بشناسیم. اما چگونه باید اینگونه به نظر برسیم؟ حتما باید سبک رنگ های خاص و مدل های منحصر به فرد و مدرن را بشناسیم. اگر می خواهید شیک باشید اما در دهه های گذشته زندگی کنید، قطعا به هدف خود نخواهید رسید. اما نگران نباشید زیرا در اینجا می خواهیم آن لباس ها و مدل هایی را بشناسیم که یک خانم را شیک پوش می کند. کافیست مقاله ما را دنبال کنید تا با این عناصر آشنا شوید و ظاهری جذاب ایجاد کنید.

سبک های رنگی دهه 90 نمادی از ظرافت یک خانم است.

استایل ها را می توان در انواع رنگ ها طراحی کرد، اما در واقع ویژگی این است که مثلا رنگ قرمز جسارت زیادی می خواهد و از طرفی رنگ هایی مانند نارنجی، زرد و … زیاد نیستند. مناسب برای همه رنگ هایی مانند سیاه و سفید برای همه خانم ها چندان قابل قبول نیست، اما از طرفی رنگ های دهه 90 می توانند استایل منحصر به فردی داشته باشند. رنگ های نود که بیشتر در طیف رنگ کرم قرار دارند، ممکن است برای هر فضایی مناسب به نظر برسند و از طرفی برای اکثر سایزهای بدن مناسب باشند.

5454

کت های عروسکی شما را جوان می کند

مانتوهای عروسک دارای سبک های مختلفی هستند. شما می توانید آنها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. زیرا برخی از آنها رسمی تر و برخی دیگر اصیل تر هستند. اما در مجموع می توان گفت که پوشیدن کت عروسکی می تواند درصد شیک بودن استایل شما را افزایش دهد و شما را زیباتر نشان دهد.

68374654

خانم‌ها و آقایان، لباس‌هایی را انتخاب کنید که مناسب باشند، نه خیلی گشاد یا تنگ.

یک سبک خاص از لباس همیشه قرار نیست شیک به نظر برسد، و چند نکته وجود دارد که می تواند زکا را مانند یک خانم معمولی یا شیک تر جلوه دهد. برای مثال، اگر می‌خواهید زنانه‌تر به نظر برسید، بهتر است لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید خیلی بزرگ، تنگ یا خیلی چسبنده نباشند. تناسب لباس گاهی اوقات تاثیر زیادی در اضافه کردن استایل به موقعیت شما دارد.

345bc922bc85ac48aee26ac74f43c717

برای مهمانی ها بهتر است از لباس های گلدوزی شده و کار شده استفاده کنید.

برای مهمانی ها، اگر به جایی می روید که تنها نباشید، بهترین ایده پوشیدن لباس های گلدوزی شده است. لباس کار واقعا شما را زیباتر نشان می دهد و می تواند جذابیت یک مهمانی رسمی را به وضوح نشان دهد.

مانتو-سوزن دوزی-زیبا-عید-1401

اگر کوتاه قد هستید، یک کت کوتاه پاهایتان را بلندتر نشان می دهد

برخی از زنان هستند که با قد کوتاه خود مشکل دارند. در واقع این مدل هایی که حتی کفش های پاشنه بلند هم می پوشند به ظاهری که می خواهند نمی رسند، اما در نهایت باید بدانید که گاهی اوقات می توانید با استفاده از ترفندهای استایل به قد دلخواه برسید، مثلا می توانید کت های کوتاه بپوشید. زیرا این مدل مانتو می تواند پاها را بلندتر نشان دهد و این خطای دید را ایجاد کند.

6358rvnhz

برای ایجاد زیبایی جذاب در خود از آرایش ملایم استفاده کنید.

آرایش نیز برای داشتن یک استایل شیک بسیار مهم است و با استفاده از آرایش ملایم و سبک می توانید با لباس های شیک به ظاهری که می خواهید برسید. رنگ در آرایش بسیار مهم است زیرا می تواند شما را از یک خانم رسمی به خانمی شیک و حتی پرمشغله تبدیل کند که از ترندها دوری می کند.

302-6303-f3c24692-961a-4a80-ac0e-b154e0f77c40



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.