افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

600000 کودک مجروح، بیمار و سوءتغذیه در رفح

  • کد خبر : 254630
600000 کودک مجروح، بیمار و سوءتغذیه در رفح

آفتاب نیوز: یونیسف گفت که تقریباً تمام 600,000 کودک رفح “مصدوم، بیمار و سوء تغذیه هستند.” وب سایت «رویاهای مشترک» روز یکشنبه به نقل از «کاترین راسل» مدیر اجرایی یونیسف نوشت که عملیات نظامی بزرگ اسرائیل علیه شهر رفح برای کودکان فاجعه خواهد آورد. به گفته خانم راسل، حدود 600000 کودک در رفح مجروح، بیمار، […]

آفتاب نیوز:

یونیسف گفت که تقریباً تمام 600,000 کودک رفح “مصدوم، بیمار و سوء تغذیه هستند.”

وب سایت «رویاهای مشترک» روز یکشنبه به نقل از «کاترین راسل» مدیر اجرایی یونیسف نوشت که عملیات نظامی بزرگ اسرائیل علیه شهر رفح برای کودکان فاجعه خواهد آورد.

به گفته خانم راسل، حدود 600000 کودک در رفح مجروح، بیمار، سوء تغذیه و معلول هستند.

رئیس یونیسف گفت: «بسیاری چندین بار آواره شده اند و خانه، والدین و عزیزان خود را از دست داده اند. هیچ جای امنی برای رفتن در غزه وجود ندارد. خانه ها، جاده ها ویران شده و زمین پر از مهمات منفجر نشده است.

راسل گفت: «یونیسف به درخواست حمایت از همه زنان و کودکان در رفح و سراسر نوار غزه و حفاظت از زیرساخت‌ها، خدمات و کمک‌های بشردوستانه که به آنها وابسته هستند، ادامه می‌دهد.»

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران چندین منطقه رفح ادامه می دهد و نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر حمله زمینی به این منطقه با هدف انهدام آخرین گردان های حماس اصرار دارد. اگرچه کشورهای اروپایی، ایالات متحده آمریکا به عنوان متحدان اصلی رژیم اسرائیل از نتانیاهو می خواهند که از این اقدام خودداری کند.

علاوه بر هزینه های انسانی که این حمله در نوار غزه ایجاد می کند، ضربه جدی به عملیات امدادی در سراسر نوار غزه است، زیرا رفح در مرکز عملیات امدادی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.