افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

6 کشته و مجروح در انفجار منزل مسکونی / شدت سوختگی مجروحان بالاست

  • کد خبر : 144566
6 کشته و مجروح در انفجار منزل مسکونی / شدت سوختگی مجروحان بالاست

به گزارش رکنا، ابوالفضل اسدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش یک درب منزل مسکونی به دلیل انفجار گاز با تلاش و سرعت آتش نشانان یک شهر در خیابان 17 شهریور مهار شد. مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور افزود: ساعت 21 و 10 دقیقه امشب در […]

به گزارش رکنا، ابوالفضل اسدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش یک درب منزل مسکونی به دلیل انفجار گاز با تلاش و سرعت آتش نشانان یک شهر در خیابان 17 شهریور مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور افزود: ساعت 21 و 10 دقیقه امشب در پی اعلام انفجار گاز شهری و آتش سوزی در منزل مسکونی به نشانی اکیپ آتش نشانی ایستگاه شماره 2 به محل حادثه اعزام شد. خیابان 17 شهریور در سامانه 125.

بر اساس گزارش فوق، با توجه به حساسیت موضوع و شدت آتش سوزی، ناظر و معاون عملیات سازمان آتش نشانی نیز در محل حادثه حضور یافته و بر اجرای عملیات اطفای حریق نظارت داشتند. و نجات مجروحان

وی افزود: با توجه به شرایط و وسعت آتش سوزی، تیم های آتش نشانی و امدادی ایستگاه مرکزی به عنوان پشتیبانی به منطقه مذکور اعزام و در عملیات اطفای حریق و نجات مصدومان شرکت کردند.

اسدی گفت: 6 نفر از اعضای خانواده ساکن در منزل بر اثر انفجار مجروح و به مراکز درمانی اعزام شدند که حال 2 نفر از آنها وخیم است.

وی گفت: بررسی های کارشناسان آتش نشانی در خصوص علت حادثه و میزان خسارت در حال انجام است که متعاقبا اعلام می شود.

شدت جراحات ناشی از سوختگی زیاد است

مدیر بیمارستان حکیم نیشابور تصریح کرد: از ساعت 21 و 45 دقیقه که اولین مصدومان توسط کادر فوریت های پزشکی به این مرکز منتقل شدند، ادامه عملیات احیای قلبی ریوی بیماران به پرسنل اورژانس بیمارستان حکیم واگذار شد.

محمد شورورزی ادامه داد: با وجود تلاش همکاران اورژانس و اورژانس 115 بیمارستان حکیم، به دلیل شدت جراحات وارده به مصدومان ناشی از انفجار و کمبود اکسیژن در محل آتش سوزی، یکی از مصدومان فوت کرد.

وی تصریح کرد: مصدومی که به صورت جداگانه به اورژانس منتقل شده و حال عمومی خوبی دارد می تواند ترخیص شود. با این حال کمک رسانی به 4 مصدوم دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.