افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

6 نکته جالب برای استایل دانشجویی جذاب تر; ماسک نزن و برو! اینجوری ازش استفاده کن

  • کد خبر : 126851
6 نکته جالب برای استایل دانشجویی جذاب تر;  ماسک نزن و برو!  اینجوری ازش استفاده کن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه دانش آموزان در هر ترم که باشند به کلاس می روند و روی این قسمت جذاب زندگی خود تمرکز می کنند. آیا می دانید ترم اول امسال دیر سر کلاس می آیند و خیلی ها استرس دارند که چگونه بروند، بهترین رفتار چیست یا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه دانش آموزان در هر ترم که باشند به کلاس می روند و روی این قسمت جذاب زندگی خود تمرکز می کنند. آیا می دانید ترم اول امسال دیر سر کلاس می آیند و خیلی ها استرس دارند که چگونه بروند، بهترین رفتار چیست یا دانشگاه چگونه است و چه سختی هایی دارد؟ یکی از مسائلی که برای همه در اقشار مختلف اهمیت دارد، نحوه پوشش و نوع افراد است که بی شک برای قشر دانشجو یکی از مهم ترین آنهاست. دانشگاه یک محیط آموزشی و فرهنگی است که باید در آن زیبا و زیبا به نظر برسید. شیک بودن به معنای پوشیدن لباس های گران قیمت و مجلل یا حضور در دفتر و اتو کشیدن نیست! بلکه می توانید در عین پوشیدن لباس های غیررسمی شیک باشید و کاملا راحت و زنانه باشید. اما در این بین نکاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که اگرچه بسیار مفید و رایج هستند، اما ممکن است نیازی به توجه به آنها نباشد و در نهایت نتیجه چندان جالبی نباشد.

چه نصیحتی از شما خواستند؟ پس حتما مقاله را دنبال کنید و این موارد ضروری را فراموش نکنید.

نکات طلایی به سبک یک دانش آموز.

1- اول از همه باید مطمئن باشید که لباس مورد نظر با هر مدلی که باشد به شما می آید. چون قرار است ساعات زیادی را با آن لباس در محیط دانشگاه و حتی فضاهای دیگر مانند رستوران ها و مکان های توریستی و تحقیقاتی که دانشجویان می روند سپری کنید، بنابراین به این نتیجه می رسیم که داشتن لباس راحت در اولویت است.

2- در ابتدای متن به موضوعی مانند سبک دانش آموزی اشاره شد. همانطور که گفتیم استایل داشتن به معنای گران بودن لباس شما نیست، بلکه سعی کنید مرتب و تمیز باشد. قطعا وسایلی که در استایل شما به کار می روند، هر چقدر هم که مجلل و مجلل باشند، اگر تمیز و به خوبی نگهداری نشوند، نمی توانند ظاهر خوبی برای شما ایجاد کنند.

سبک دانشجویی

3- چروک نبودن لباس شما می تواند نشان از آراستگی شما باشد، زیرا اگر با مانتو یا ماسک چروک به جایی مثل دانشگاه بروید قطعا مورد احترام قرار نمی گیرید. بنابراین همیشه لباس هایتان را آویزان کنید تا صاف بمانند.

سبک دانشجویی

4- فراموش نکنید که کفش های شما اولین لباسی است که در ظاهر شما دیده می شود و اگر به شدت کثیف و آلوده باشند به خودی خود تمام ظاهر را خراب می کنند و اگر تمیز و زیبا باشند می توانند یک لباس باشند. نشانه پاکیزگی شما

5- استفاده از کیف با اندازه و شکل مناسب بسیار مهم است، زیرا برای پسر ماسک دار باد می زند و داخل آن لوازم مورد نیاز شما به عنوان یک دانش آموز و همچنین مثلاً آن جا می شود. دست و شانه های شما را خسته نمی کند. انتخاب کیف کاملا به شما، سلیقه شما و تعداد دفترچه ها بستگی دارد.

سبک دانشجویی

6- اکسسوری ها همیشه به زیباتر و جزئی تر شدن استایل و ظاهر فرد کمک می کنند. برای دانشجوی دختر یا پسر. در ضمن استفاده از لوازم جانبی اما در شکل و تعداد مناسب بسیار ضروری است و می تواند شما را جذاب تر کند. اما مراقب باشید دانشگاه محیط مناسبی برای تزیینات رنگارنگ و عجیب و غریب زیاد نیست!

سبک یک دانشجوی ورزشی چگونه باید باشد؟

برای روزهایی که می خواهید یک لباس راحت و ساده بپوشید، تیپ اسپرت را انتخاب کنید، زیرا در تیپ اسپرت دانشجویی فقط باید هارمونی رنگ ها را رعایت کنید و بس. رنگ های ساده و طبیعی و فراموش نکنید که به راحتی می توان آنها را با هم ترکیب کرد. برای این استایل شما کفش کتانی یا کتانی مناسب است و ست کوله پشتی و کفش ورزشی نیز عالی است و استایل شما را اسپرت می کند. همچنین می توانید از کیف های شانه ای بزرگی که بسیاری از دانش آموزان دارند استفاده کنید.

سبک دانشجویی

مدل شلوار جین دانشجویی چقدر شیک است!

دختران زیادی هستند که عاشق مدل های شلوار جین هستند. البته این استایل لباس های متفاوتی دارد و علاوه بر شلوار می توانید از کت جین و حتی کیف و کفش جین استفاده کنید. شلوار جین آبی هرگز تکراری یا قدیمی نخواهد بود و همیشه شما را متفاوت نشان می دهد. اما با در نظر گرفتن این موضوع باید توجه داشته باشید که با کدام طرح جین با چه طرح جین می پوشید.

به عنوان مثال، اگر کت یا پیراهن جین می پوشید، شلوار شما باید از جنس دیگری باشد. یا هرگز نباید دو شلوار جین دقیقاً یک رنگ بپوشید و باید رنگ های متفاوتی داشته باشند. کیف و کفش های روزمره را با مدل شلوار جین انتخاب کنید.

سبک دانشجویی





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.