افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

6 نماینده فعلی مجلس رد صلاحیت شدند!

  • کد خبر : 124570
6 نماینده فعلی مجلس رد صلاحیت شدند!

به گزارش مانیبان به نقل از تیم: غلامرضا نوری قزلجه. نماینده مردم بستان آباد و رئیس فراکسیون مستقلین مجلس و یکی از مخالفان طرح حمایت از رد صلاحیت وی شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کرد. وی نوشت: هاوالناظر پس از تماس های مکرر مددجویان شریف تفاهم نامه ای صادر کرده است: هیئت اجرایی. انتخابات […]


به گزارش مانیبان به نقل از تیم: غلامرضا نوری قزلجه. نماینده مردم بستان آباد و رئیس فراکسیون مستقلین مجلس و یکی از مخالفان طرح حمایت از رد صلاحیت وی شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کرد.

وی نوشت: هاوالناظر پس از تماس های مکرر مددجویان شریف تفاهم نامه ای صادر کرده است: هیئت اجرایی. انتخابات شورا دوازدهم در بستان آباد من را رد صلاحیت کرده است!

اعتراض به این نتیجه را به مرجع قانونی بالاتر تقدیم می کنم.

همچنین دلایل و مدارک این رد صلاحیت به محض دریافت منتشر خواهد شد.

رحیمی جهان آبادی: گلایه دارم و آن را به خدا می برم

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورا شورای اسلامی و نایب رئیس فراکسیون مستقلین توسط هیئت اجرایی تربت رد صلاحیت شده است.

رحیمی در واکنش به خبر رد صلاحیت خود از هیات عامل تربت جام نوشت:

به نام خدا

مردم عزیز و محترم

من هم مثل شما خبر رد صلاحیتم را در هیات اجرایی تربت جام شنیدم.

هر نظام سیاسی حق انتخاب کارگزاران خود را دارد اگر نظام جمهوری اسلامی او مرا لایق خدمت به مردم ندانست، فرصت خدمت را از من خواهند گرفت، اما ناراحت نیستم، 8 ساله هستم و انرژی و استراحت کردم و تمام عمرم را برای خدمت گذاشتم و اگر بندگان خدا این همه خدمات را نبینند خدا دیده و بس.

انتظار نداشتم همشهریانم در هیأت اجرایی تربت جام و روسای ادارات که در هیأت اجرایی بودند، شاهد زحمات و تلاش های من برای مردمی بی دفاع نباشند.

من شکایت دارم و شکایتم را پیش خدا می برم.

اعتراض خود را به مراجع نظارتی تقدیم کرده ام. شورای نگهبان ارائه می کنم و قانون رعایت می کنم و اگر در پایان مسابقه تایید نشدم برای همیشه این رشته را ترک می کنم.

بیایید وفادار و سرزنش و شاد باشیم

در راه ما، این ناباوری است که احساس توهین کنیم.

عنان ما ریاست مجمع را به عهده می گیریم.

گوش ندادن به خطبه های اهل عمل واجب است.

بوسه به جز لب ساقی و لیوان می حافظ.

بوسیدن دست زاهدان اشتباه است.

محمودزاده: گفتند باید با برخی نمایندگان منتقد برخورد شود

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد دیگر نماینده رد صلاحیت شده در گفتگو با جماران درباره رد صلاحیتش گفت: من رد صلاحیت شدم. متأسفانه به استناد بند 4 ماده 33 از عضویت در هیأت اجرایی رد صلاحیت شدم که جای تعجب دارد زیرا در این بند آمده است که آنها به ارتکاب اعمال علیه امنیت داخلی و خارجی محکوم شده اند، در حالی که من محکومیتی ندارم و هرگز در هیچ موردی حاضر نشده ام. دادگاه و پرونده ای نداشت.

و افزود: یک بند آوردند که جای تعجب است. اجرا باید بر اساس مبانی قانونی باشد.

محمودزاده گفت: حتما اعتراض می کنم. در کارنامه اولیه تحقیقات قضایی مثبت بود که مرحله دوم را به پایان رساندم و این در حالی است که وجود خارجی وجود ندارد.

وی گفت: به نظر من این ماجرا بر اساس همان گزارشی است که چند ماه پیش در روزنامه منتشر شد. ایران منتشر شد که گفته شد; باید با برخی از نمایندگان منتقد برخورد شود و این یک اقدام سیاسی بوده و بر اساس مستندات قانونی انجام نشده است.

سه نماینده از تبریز محروم شدند

احمد علیرضابیگی از رد صلاحیتش و مسعود بزیکیان و علیرضا سفیدان منادی نمایندگان تبریز این خبر را اعلام کرد.

علیرضابیگی به جماران گفت: فرماندار طی تماس تلفنی تبریز به من اعلام کرد که به دلیل محکومیت در پرونده فیدلیتی رد صلاحیت شده ام.

وی همچنین گفت: دلیل رد صلاحیت پزشکان و منادیان سفید پوست را نمی دانم.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.