افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

6 نسبت طلایی ابرو برای زیباتر شدن چهره (+فیلم)

  • کد خبر : 305421
6 نسبت طلایی ابرو برای زیباتر شدن چهره (+فیلم)

ابرو یکی از اجزای اصلی صورت است که نقش مهمی در زیبایی چهره هر فردی دارد. از آنجایی که بیشتر افراد به خصوص خانم ها به ابروهای خوش فرم و خوش فرم اهمیت زیادی می دهند، باید با نقاط طلایی ابروها و اهمیت آن آشنا باشند. کانتورینگ ابرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است که […]

ابرو یکی از اجزای اصلی صورت است که نقش مهمی در زیبایی چهره هر فردی دارد. از آنجایی که بیشتر افراد به خصوص خانم ها به ابروهای خوش فرم و خوش فرم اهمیت زیادی می دهند، باید با نقاط طلایی ابروها و اهمیت آن آشنا باشند. کانتورینگ ابرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در صورت انجام صحیح، زیبایی چهره را چندین برابر می کند. در این مقاله می خواهیم شما را با نقاط طلایی ابرو آشنا کنیم.

عناوین مقاله را ببینید

اهمیت دانستن نقاط طلایی ابروها و ترکیب اولیه آنها

در انتخاب نوع کانتور ابرو عوامل مختلفی در نظر گرفته می شود که برای مثال می توان به نوع صورت، سلیقه، نوع ابرو و … اشاره کرد. بنابراین در فرآیند فرم دادن به ابروها، نوع آرایش باید با ویژگی های صورت و ابروهای شما مطابقت داشته باشد و در واقع آرایش ابرو با صورت شما هماهنگ باشد.

یک فرمول ریاضی به نام نسبت طلایی برای فرم دادن و طراحی ابرو برای آرایش و تاتو وجود دارد. استفاده از این فرمول به تنظیم و تعادل ابروهای شما کمک می کند. فرمول نسبت طلایی توسط خانمی به نام آناستازیا بورلی هیلز برای فرم دادن و حالت دادن به ابروها با دقت ابداع شد. او معتقد است که زیبایی کلی صورت به تناسب و تعادل آن بستگی دارد.

ابرو دارای 6 نقطه طلایی است که هر کدام نقش مهمی در زیبایی ابرو دارند. این 6 نقطه از تاج ابرو، قوس ابرو، مسیر ابرو، عرض تاج ابرو، پهنای سینه ابرو و همچنین پهنای دم ابرو تشکیل شده است. . در ادامه در مورد این نکات بیشتر صحبت خواهیم کرد.

6 نقطه طلایی ابرو چیست؟

همانطور که گفته شد ابرو دارای 6 نقطه طلایی است که هر کدام سهم زیادی در زیبایی ابرو و چهره انسان دارند. در واقع اگر 5 امتیاز از این 6 امتیاز را به درستی کسب کنید، ابروی شما همچنان معیوب خواهد بود.

  • تاج ابرو: تاج ابرو در واقع مهمترین قسمت ابرو است. باید این قسمت از ابروی خود را با هر روشی که در نظر دارید به بهترین شکل حالت دهید.
  • قوس ابرو: استخوان ابرو نقطه طلایی ابرو محسوب می شود. طراحی این قسمت مهم ابرو باید از قسمت مخالف صورت انجام شود و طراحی آن در حالت نیم رخ درست نیست. در بیشتر موارد، قسمت قوس ابرو در انتهای آن قرار دارد.
  • رد ابرو: یکی دیگر از نقاط طلایی ابرو که باید آن را با توجه به نوع صورت مقایسه و طراحی کرد، خط ابرو است. طراحی این قسمت از ابرو هم از نیم رخ صورت و هم از جلوی صورت مهم است. در واقع مسیر ابروها باید به گونه ای طراحی شود که از همه جهات زیبا باشد.
  • عرض تاج ابرو.: موضوعی که در رابطه با تاج ابرو بسیار مهم است، عرض آن است. در واقع پهنای تاج ابرو از دیگر نقاط طلایی ابرو است که طراحی آن باید متناسب با نوع چهره شما باشد.
  • عرض سینه ابرو: از دیگر نقاط ابروی طلایی می توان به پهنای سینه شما اشاره کرد. اگر این قسمت از ابرو طرح زیبایی داشته باشد زیبایی شما را دو چندان می کند. عرض ابرو باید کمتر از عرض تاج باشد.
  • عرض رد ابرو.: پهنای ابرو به عنوان یکی از نقاط طلایی رنگ ابرو باید متناسب با پهنای تاج و سینه ابرو طراحی شود و نسبت به آنها ضخامت کمر داشته باشد. طراحی این قسمت بسیار ظریف است و باید توسط آرایشگران مجرب و ماهر انجام شود.

ابرو

طراحی نقاط ابروی طلایی برای انواع چشم ها و فرم های صورت.

همانطور که گفته شد طراحی هر یک از نقاط طلایی ابرو باید مطابق با سایر نقاط آن و همچنین با سایر قسمت های صورت مانند چشم ها باشد. ممکن است صورت شما دراز یا گرد باشد. بنابراین باید بدانید کدام مدل ابرو برای این فرم های صورت و چشم مناسب است. به خواندن ادامه می دهیم.

  • مدل ابرو مناسب صورت های گرد: اگر صورتتان گرد است بهتر است برای زیبا شدن صورتتان گردی آن را کم کنید. بنابراین باید قسمت قوس ابروی خود را بیشتر شکسته کنید و از ایجاد ابروی کمانی خودداری کنید. زیرا صورت گرد با ابروی کمانی نامتناسب است
  • مدل ابرو مناسب صورت های بلند: صورت های کشیده جزو بهترین مدل های صورت هستند و بسیار جذاب هستند. در این مدل چزه اگر نیت ابروی شما از تاج تا کمان دو برابر کمان تا دم ابرو باشد، صورت شما بهترین تناسب را با ابروهایتان خواهد داشت.
  • مدل ابرو مناسب برای چشم های گرد: برای حالت دادن به ابرویی که متناسب با چشم های گرد باشد، بهتر است میزان شکستگی در استخوان ابرو را افزایش دهید.
  • مدل ابرو مناسب برای چشم های بلند و درشت: در چشم های درشت و کشیده و همچنین در صورت دراز، ابتدای ابروها باید دقیقاً دو برابر انتهای آن ضخیم باشد. در ضمن اگر قوس ابرو در قسمت سوم خروجی چشم قرار گرفته باشد، چهره شما بسیار زیباتر می شود.

بهترین کلاس های آرایشگری را در سایت آموزش و پرورش ایران بیابید

طراحی و زیباسازی ابروها تاثیر بسزایی در زیبایی چهره انسان دارد و همین امر باعث شده تا افراد زیادی از روش های مختلفی برای زیبایی ابروهای خود استفاده کنند. اگر قصد یادگیری روش های مختلف طراحی و آرایش ابرو را دارید، می توانید با مراجعه به سایت آموزش و پرورش ایران و بررسی لیست بهترین کلاس های آرایشگری کشور بهترین کلاس را برای یادگیری هنر آرایشگری انتخاب کنید.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.