افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

58 هزار و 700 زائر ایرانی از 18 فرودگاه راهی سرزمین آخرالزمان شدند.

  • کد خبر : 294311
58 هزار و 700 زائر ایرانی از 18 فرودگاه راهی سرزمین آخرالزمان شدند.

به گزارش بازار، محمدحسین آجیلیان گفت: عملیات حج با 244 پرواز از 18 فرودگاه اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه آغاز شد. بوشهر، گرگان و همدان امروز به پایان رسید. رئیس عملیات حج با بیان اینکه عملیات بازگشت زائران ایرانی از عربستان به کشور از اول […]

به گزارش بازار، محمدحسین آجیلیان گفت: عملیات حج با 244 پرواز از 18 فرودگاه اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه آغاز شد. بوشهر، گرگان و همدان امروز به پایان رسید.

رئیس عملیات حج با بیان اینکه عملیات بازگشت زائران ایرانی از عربستان به کشور از اول تیرماه سال جاری آغاز می شود، اظهار داشت: این عملیات موفقیت آمیز با تلاش همه مدیران فرودگاه و همکارانشان به ویژه انجام شد. در زمینه هوانوردی و عملیات فرودگاهی.

پروازهای حج بدون تاخیر انجام شد
وی تاکید کرد: خدا را شاکریم زیرا توانستیم خروج زائران ایرانی را در 18 فرودگاه کشور با موفقیت انجام دهیم و زائران در فرودگاه یک دقیقه معطل نشدند و این نقطه عطفی در اعزام زائران بود. ایرانیان امسال به سرزمین آخرالزمان.

آجیلیان از همکاری بی نظیر اعضای کمیته ایمنی و ایمنی صنعت حمل و نقل هوایی و فرودگاه ها در اجرای موفقیت آمیز عملیات حج تمتع امسال تقدیر و تشکر کرد و افزود: لازم است نهایت تلاش و همکاری همه دستگاه ها را داشته باشیم. شرکت کننده در عملیات حج تمتع امسال در فرودگاه های کشور. فرمت کمیته های تسهیل گری باید مورد قدردانی قرار گیرد.

مسئول عملیات حج تصریح کرد: بدون شک این عملیات بزرگ و موفق مرهون حمایت های بی دریغ مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری است.

وی بیان کرد: 18 فرودگاه مذکور هم اکنون آماده انجام عملیات بازگشت زائران ایرانی به میهن اسلامی هستند و اقدامات لازم برای تسهیل بازگشت زائران در این فرودگاه ها انجام شده است.

آجیلیان در پایان با آرزوی توفیق حج و تلاش سپاسگزار برای زائران ایرانی تاکید کرد: خادمان مردم در صنعت حمل و نقل هوایی و به ویژه فرودگاه های کشور همچنان در عرصه اعزام هموطنان عزیز به حج تمتع هستند. ، حج عمره فردا (مکه و مدینه). و مسئولین به بهترین نحو وظایف خود را انجام خواهند داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.