افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

57 درصد گندم خریداری شده در استان کردستان پرداخت شد

  • کد خبر : 363200
57 درصد گندم خریداری شده در استان کردستان پرداخت شد

پیمان اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پیگیری ها برای تسریع در پرداخت گندم خریداری شده در استان کردستان گفت: خوشبختانه تا امروز 57 درصد از نیاز تولیدکنندگان گندم کردستان پرداخت شده است . و این روند همچنان ادامه دارد. وی ادامه داد: پس از تاخیر در پرداخت گندم خریداری شده، پیگیری […]

پیمان اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پیگیری ها برای تسریع در پرداخت گندم خریداری شده در استان کردستان گفت: خوشبختانه تا امروز 57 درصد از نیاز تولیدکنندگان گندم کردستان پرداخت شده است . و این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: پس از تاخیر در پرداخت گندم خریداری شده، پیگیری های زیادی از سوی مسئولان استانی و کشوری صورت گرفت و خوشبختانه در دو هفته اخیر روند پرداخت سرعت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان افزود: در نهایت مجموع گندم خریداری شده به عنوان وثیقه در استان کردستان به یک میلیون و 166 هزار و 611 تن رسید که کردستان را به یکی از استان های اصلی کشور در زمینه تولید گندم تبدیل کرد.

وی بیان کرد: همچنین مجموع گندم خریداری شده در استان کردستان به بیش از 207 میلیارد رسید و خوشبختانه در دو هفته اخیر روند خوبی در راستای پرداخت صورت گرفته است.

اسکندری با اشاره به مبلغ پرداختی تاکنون به گندمکاران کردستان گفت: تا امروز بیش از 118 میلیارد ریال گندم خریداری شده به حساب کشاورزان واریز شده که 57 درصد شکایت آنان از دولت را شامل می شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تسریع در پرداخت انجام شده است افزود: پیش بینی می شود روند پرداخت تسریع شود تا کشاورزان در سال کشاورزی آینده برنامه ریزی لازم را برای کشت خود داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.