افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

5000 قالیباف زنجانی بیمه هستند

  • کد خبر : 293523
5000 قالیباف زنجانی بیمه هستند

حمیدرضا عزیزخانی در گفت و گو با خبرنگار بازار، وی از وجود بیش از 59 هزار و 300 قالیباف در استان زنجان خبر داد و گفت: قالیبافان واقعی باید در استان بیمه شوند. وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از پنج هزار قالی باف در استان زنجان تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند، گفت: […]

حمیدرضا عزیزخانی در گفت و گو با خبرنگار بازار، وی از وجود بیش از 59 هزار و 300 قالیباف در استان زنجان خبر داد و گفت: قالیبافان واقعی باید در استان بیمه شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از پنج هزار قالی باف در استان زنجان تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند، گفت: کارگاه های قالی بافی پنج نفره از مزایای کمک های دولت برای بیمه بهره مند می شوند و در حال حاضر طرح بیمه جامع خانواده در حوزه های مختلف در حال انجام است. اجرا شد و با توجه به ابلاغ سیاست های کلان کشور در سال 1401 موضوع گسترش بیمه های اجتماعی و همگانی مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه کارگران این حرفه می توانند از سه نوع پوشش بیمه ای برای قالیبافی در قالب خوداشتغالی استفاده کنند، گفت: متقاضیان بیمه نوع اول تمام خطرات را با نرخ 12 دارند. ٪ تعهدات بیمه ای که شامل بازنشستگی و فوت بعد از آن می شود. از مستمری ماهیانه 8 میلیون و 600 هزار ریال به اضافه 2 درصد کمک دولتی بهره مند می شوند.

عزیز خانی تاکید کرد: نوع دوم بیمه فراگیر دارای نرخ 14 درصد با تعهدات بیمه بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی است و مبلغ ماهیانه آن با احتساب دو درصد کمک های دولتی تقریباً 10 میلیون ریال است.

وی افزود: بیمه نوع سوم با نرخ 18 درصد شامل تعهدات بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی و از کارافتادگی است که مبلغ ماهانه آن 12 میلیون و 900 هزار ریال با احتساب دو درصد کمک های دولتی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.