افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

500 وب سایت جنایی شناسایی و 100 نفر تحت درمان قرار گرفتند

  • کد خبر : 172336
500 وب سایت جنایی شناسایی و 100 نفر تحت درمان قرار گرفتند

«انتشار هر گونه مطلبی که موجب تشویش اذهان عمومی و جریحه دار کردن احساسات عمومی شود جرم است» آفتاب نیوز: سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتایی فرجا امشب شنبه 25 دی ماه ساعت 14:02 در برنامه ویژه خبری شبکه خبر گفت: همزمان با حادثه تروریستی روز چهارشنبه متأسفانه شاهد وقوع حادثه تروریستی روز […]

«انتشار هر گونه مطلبی که موجب تشویش اذهان عمومی و جریحه دار کردن احساسات عمومی شود جرم است»

آفتاب نیوز:

سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتایی فرجا امشب شنبه 25 دی ماه ساعت 14:02 در برنامه ویژه خبری شبکه خبر گفت: همزمان با حادثه تروریستی روز چهارشنبه متأسفانه شاهد وقوع حادثه تروریستی روز چهارشنبه بودیم. انتشار مطالب توهین آمیز، تمسخر آمیز و شایعات در فضای مجازی کشور یکی از مصادیق تشویش اذهان و جریحه دار کردن عواطف عمومی است که قانونگذار آن را جرم انگاری کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتای فرجا گفت: در این حوزه 500 سایت مجرمانه با رصد همتا شناسایی و تحت رصد فنی و سایبری قرار گرفتند و در نهایت با همکاری 100 سایت با هویت معلوم شناسایی و پردازش شد. سایر سازمان های اطلاعاتی کشور

وی ادامه داد: تا زمانی که آخرین محتوای این پرونده از این سایت ها حذف نشود، این امر در سراسر کشور ادامه دارد و با این افراد به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: برخی از این سایت ها نیاز به توجیه و راهنمایی داشتند چرا که بدون اطلاع و بدون سند خبر را منتشر کرده بودند و با همه این افراد برخورد شد.

معاون فرهنگی پلیس فتایی فرجا گفت: انتشار هرگونه مطلبی که اذهان عمومی را تشویش کند و احساسات مردم را جریحه دار کند جرم است. اطلاعات را حذف کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.