افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

50 سال انقلاب اسلامی – روزنامه آرمان موج

  • کد خبر : 396904
50 سال انقلاب اسلامی – روزنامه آرمان موج

علی دارابی هدف امروز: سال 1407 هجری قمری مصادف با پایان دولت چهاردهم مصادف با پنجاهمین سالگرد انقلاب اسلامی است. اولین قدم تشکیل ستاد توسط دولت با مشارکت و همکاری سایر نهادهای ذیربط است.آنچه در «پنجاهمین سالگرد انقلاب اسلامی» باید مورد توجه قرار گیرد این است:ستاد ملی نیم قرن انقلاب اسلامی به ریاست معاون اول […]

علی دارابی

هدف امروز: سال 1407 هجری قمری مصادف با پایان دولت چهاردهم مصادف با پنجاهمین سالگرد انقلاب اسلامی است. اولین قدم تشکیل ستاد توسط دولت با مشارکت و همکاری سایر نهادهای ذیربط است.
آنچه در «پنجاهمین سالگرد انقلاب اسلامی» باید مورد توجه قرار گیرد این است:
ستاد ملی نیم قرن انقلاب اسلامی به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شود.
اگرچه پنجاه سال از انقلاب اسلامی می گذرد، اما با وجود توطئه ها، تحریم ها و جنگ ظالمانه و نابرابر 8 ساله، رژیم بعثی عراق علیه ایران فرصت های طلایی را برای سازندگی و توسعه کشور و برخی ناکارآمدی ها و ناتوانی های مدیریتی غنیمت شمرد. کمک کرد. . اما برای استقرار استقلال واقعی، آزادی، حق رای و دموکراسی و پیشرفت های مهمی که در زمینه زیرساخت ها، توسعه و عمران مردم و مناطق محروم، بهداشت و درمان صورت گرفته است، باید جشن انقلاب را جشن گرفت. ” “.
اما آنچه در 50 سالگی و نیم قرن انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد این است:
انعقاد و تکمیل پروژه ها و طرح های مهم ملی نیمه کاره، بازگشت ایرانیان و نخبگان خارج از کشور به ایران، پایان درگیری های بی نتیجه، تفرقه بین جناح ها و گروهک ها و حاکمیت اجماع و وحدت ملی، همه پرسی برای قانون اساسی مناسب. برای نسل و عصر و زمانه، حفظ اصول و مبانی مندرج در قانون اساسی، اصلاح حاکمیت و مدیریت کشور بر اساس کاربری اراضی و با تکیه بر اطلس فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، نهضت سازندگی و شهروندی و توسعه کشور. توسعه با حمایت ویژه سرمایه گذاران داخلی و خارجی و فراهم کردن شرایط مناسب برای آنها، توسعه زیرساخت های کشور از جمله حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی، رونق گردشگری که بر اساس برنامه هفتم توسعه باید به مرز 15 میلیون نفر برسد. مردم و ارائه خدمات لازم. موادی برای تحقق آن، گسترش آزادی ها و شکل گیری توسعه سیاسی- فرهنگی با حمایت از حقوق شهروندی،… بدیهی است با تشکیل ستاد ملی پنجاهمین سالگرد انقلاب در سطوح مختلف سازمانی. و ساختاری و با برشمردن مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌ها از این پس می‌توان انتظار گامی عزتمندانه را داشت که عزت انقلاب اسلامی را سلب کرد.
فراموش نکنیم جشن واقعی زمانی است که «عدالت، قانون، شایسته سالاری» در کنار تضمین زندگی شرافتمندانه برای ایرانیان به واقعیت تبدیل شود.
جشن انقلاب یعنی ما معیار انقلابیون و آرمان های خود هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.