افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

50 درصد کارگران استان بوشهر در زمینه تولید و اشتغال حقوق می گیرند.

  • کد خبر : 242472
50 درصد کارگران استان بوشهر در زمینه تولید و اشتغال حقوق می گیرند.

به گزارش خبرنگار بازار بوشهر علی باستین بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تحلیف سرپرست مدیرکل بانک تجارت استان بوشهر گفت: محسن مختاری یکی از مدیران موفق و با کیفیت استان بوشهر است و در دو سال اخیر در اکثر شاخص ها رتبه برتر را کسب کرده است و امیدوارم در مسئولیت جدید خود در استان فارس […]

به گزارش خبرنگار بازار بوشهر علی باستین بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تحلیف سرپرست مدیرکل بانک تجارت استان بوشهر گفت: محسن مختاری یکی از مدیران موفق و با کیفیت استان بوشهر است و در دو سال اخیر در اکثر شاخص ها رتبه برتر را کسب کرده است و امیدوارم در مسئولیت جدید خود در استان فارس نیز مانند گذشته موفق باشد.

و افزود: علیپور مدیر جدید بانک تجارت استان نیز نیرویی بومی، متخصص و متعهد است که تمام توان خود را برای ارتقای سطح کیفی فعالیت های این مجموعه به کار خواهد گرفت.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مشارکت بانک ها در پروژه های اقتصادی و عمرانی استان بوشهر در یک سال گذشته با موفقیت انجام شده و با کمک بانک ها طرح ها و پروژه های مختلفی اجرا شده است. و این روند با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت. امسال.

باستین تصریح کرد: بانک ها باید به تامین مالی پروژه های توسعه استان و پروژه هایی که مطالبات عمومی است توجه کنند.

وی افزود: بانک های استان باید در تکمیل زنجیره ارزش محصولات استراتژیک اعم از آبزی پروری و خرما به ویژه در صنعت مکمل و بسته بندی مشارکت داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خواستار مشارکت بانک های بوشهری در طرح های درمانی شد و گفت: بوشهر برای جلوگیری از مراجعه بیماران به استان های همجوار نیازمند طرح ها و پروژه های درمانی با کیفیت است و نقش بانک ها در تامین مالی این طرح ها مهم است.

باستین بیان کرد: بانک تجارت در پرداخت خطوط اعتباری در استان پیشرو بوده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. وی تاکید کرد: امیدواریم بانک های استان بوشهر از 50 درصد تسهیلات خود برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کنند تا بتوانیم با موفقیت شعار سال را محقق کنیم.

باستین خواستار تغییر تمرکز بانک ها بر تسهیلات پرداختی از مشتری مداری به توسعه محوری شد و گفت: باید به پروژه هایی که در توسعه و پیشرفت استان و در رفاه و آسایش تاثیرگذار است توجه ویژه شود. آسایش مردم توسط بانک ها

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: بر تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به ویژه در حوزه تقویت فضای کسب و کار تاکید شده و بانک ها در این باره تغییر نظر دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.