افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

50 درصد دانش‌آموزان یکی از مدارس تهران ملی هستند

  • کد خبر : 370826
50 درصد دانش‌آموزان یکی از مدارس تهران ملی هستند

به گزارش رکنا، ناصر امانی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: حضور بی رویه شهروندان غیرمجاز در برخی نقاط شهر به ویژه جنوب پایتخت می تواند تبعات فرهنگی و اجتماعی جبران ناپذیری داشته باشد. ناصر امانی با اشاره به وضعیت نابسامان حضور اتباع خارجی در مناطق جنوبی پایتخت، گفت: حضور اتباع خارجی […]

به گزارش رکنا، ناصر امانی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: حضور بی رویه شهروندان غیرمجاز در برخی نقاط شهر به ویژه جنوب پایتخت می تواند تبعات فرهنگی و اجتماعی جبران ناپذیری داشته باشد.

ناصر امانی با اشاره به وضعیت نابسامان حضور اتباع خارجی در مناطق جنوبی پایتخت، گفت: حضور اتباع خارجی قانونی در کشور مشکلی ایجاد نمی کند، اما بیشترین بخش از مشکلات ورود غیرقانونی به کشور و آن است. عدم کنترل

گفت که حضور این دنبال کردن می تواند تبعات فرهنگی و اجتماعی داشته باشد، افزود: مناطقی که حضور ملی در آن بیشتر است نعمت آباد، شوش، قیام، هرندی و یافت آباد است و مشکل اصلی آن عدم سازماندهی است، البته باید توجه داشت که با حضور اتباع ما هیچ مشکلی با خارجی هایی که مجوز قانونی دارند نداریم.

یکی از اعضای شورای شهر تهران تاکید کرد: مشکل اصلی در رابطه با حضور اتباع خارجی این است که افرادی که به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور می شوند و این اتباع به صورت جمعی در یک واحد کوچک در مناطقی با بافت های فرسوده و واحدهای مسکونی ارزان قیمت زندگی می کنند.

امانی ادامه داد: در بازدید از مرکز بهداشت نعمت آباد یکی از مناطق مختلف که تعداد اتباع بیشتری دارد، مشاهده شد که بیش از 60 درصد مراجعه کنندگان اتباع هستند.

وی افزود: طبق برخی آمارها 50 درصد دانش آموزان برخی از مراکز آموزشی پایتخت کشوری هستند.

به گفته وی، وقتی خانواده های ایرانی این شرایط را در این مراکز آموزشی ببینند، از ثبت نام فرزندان خود در آن مرکز پشیمان خواهند شد.

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: مشکل اصلی ما در حال حاضر حضور غیرقانونی اتباع در مناطقی است که دارای ویژگی هایی مانند معتادان متجاهر، بی خانمان و مجروح هستند و حتی تامین مواد غذایی از جمله نان نیز مشکل ساز است. مشکلات، با حضور ملی پوشان. مشکلات بیرونی و مشکلات این محلات دو چندان شده است.

امانی یادآور شد: قانون به سیستم مدیریت شهری اجازه ساماندهی شهروندان را نمی دهد و مسئولیت این امر بر عهده وزارت کشور است اما ما حاضریم در این زمینه کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.