افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

50 درصد تخفیف بلیط مترو و اتوبوس تهرانی ها

  • کد خبر : 390546
50 درصد تخفیف بلیط مترو و اتوبوس تهرانی ها

50% تخفیف برای دانشجویان و 90% تخفیف برای سالمندان دارای کارت منزلت و نرخ بلیت رایگان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی. به گزارش صبح امروز، سید جعفر تشری هاشمی درباره تداوم مترو و اتوبوس رایگان برای دانش آموزان در مهرماه پس از 15 روز ابتدایی این ماه، گفت: حمل و نقل رایگان […]







50% تخفیف برای دانشجویان و 90% تخفیف برای سالمندان دارای کارت منزلت و نرخ بلیت رایگان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی.



به گزارش صبح امروز، سید جعفر تشری هاشمی درباره تداوم مترو و اتوبوس رایگان برای دانش آموزان در مهرماه پس از 15 روز ابتدایی این ماه، گفت: حمل و نقل رایگان در روزهای اول مهرماه که در روزهای گذشته یک یا دو هفته در نوسان بوده است. سال این بیشتر جنبه نمادین دارد تا اینکه یک اقدام استراتژیک برای جذب حمل و نقل یا کاهش سفر با ماشین شخصی باشد.

وی افزود: این حرکت نمادین انجام شد و دیگر نیازی به تمدید این موضوع نیست. زیرا 50 درصد تخفیف برای دانشجویان اعمال می شود. 90 درصد تخفیف برای سالمندان دارای کارت منزلت و نرخ بلیت رایگان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی.

هاشمی ادامه داد: به این ترتیب همه گروه های حمایتی از این تخفیف ها استفاده می کنند. فکر می کنم این اقدام که در ابتدای مهرماه به صورت نمادین انجام می شود برای این دوره کافی باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهروندان می دانند پولی که برای بلیت مترو می پردازند، یعنی افرادی که تمام قیمت بلیت را پرداخت می کنند، تقریباً 10 درصد کل هزینه های جاری مترو است. .

اگر هزینه های سرمایه ای را در محاسبات لحاظ کنیم، بسیار سنگین و در عین حال پیچیده می شود. به این ترتیب شهروندان تنها 10 درصد از کل هزینه های سفر جاری را پرداخت می کنند و به نظر من این به خودی خود یک مدل جذاب است.

منبع: فرارو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.