افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

5 توصیه مهم قبل از انجام لیفت صورت!

  • کد خبر : 229802
5 توصیه مهم قبل از انجام لیفت صورت!

احتمالاً اصطلاح لیفت صورت را شنیده اید. تقریبا چندین سال است که در کلینیک های زیبایی و مراکز درمانی که خدمات زیبایی را ارائه می دهند از لیفت در قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. هر ساله پزشکان در زمینه زیبایی با روش های جدید به بهبود وضعیت پوست و جوان سازی آن کمک […]

احتمالاً اصطلاح لیفت صورت را شنیده اید. تقریبا چندین سال است که در کلینیک های زیبایی و مراکز درمانی که خدمات زیبایی را ارائه می دهند از لیفت در قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. هر ساله پزشکان در زمینه زیبایی با روش های جدید به بهبود وضعیت پوست و جوان سازی آن کمک می کنند. واضح است که با افزایش سن، پوست صورت و گردن شل می شود و باعث ایجاد چین و چروک روی گونه ها، خط فک و اطراف لب می شود. بسیاری از مردم به دنبال راهی برای حل این مشکل هستند. بهترین دکتر لیفت صورت در تهران. بهترین راه برای داشتن چهره ای جوان و رفع چین و چروک پوست لیفت صورت است.
اگر شما نیز به دنبال اطلاعاتی در مورد لیفت صورت هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله سعی داریم اطلاعات کامل و جامعی در مورد لیفت صورت در اختیار شما قرار دهیم. اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید به سایت جراحا (jaraha.com) مراجعه کنید یا از سایت هایی مانند پزشکان، جراحان و پزشکان کمک بگیرید.

عناوین مقاله را ببینید

لیفت صورت و اهداف آن

لیفت صورت را با مفهوم لیفتینگ پوست می شناسیم تا جوان تر به نظر برسد و شادابی آن را بازیابی کند. در طی این فرآیند، پوست صورت شما از روی گونه ها، گردن و بخشی از پیشانی شما بلند می شود. در نتیجه چین و چروک های این نواحی کاملاً صاف شده و پوست صورت سفتی خود را باز می یابد. فرآیند لیفتینگ بدون باقی ماندن بخیه روی صورت انجام می شود، زیرا به طور کامل جذب صورت می شود. از این روش می توان برای جوانسازی، طراوت و شادابی پوست صورت زنان و مردان استفاده کرد. بنابراین، باید آن را یک تکنیک عالی و موثر در نظر گرفت که بهتر است نظارت شود. بهترین متخصص پوست در تهران. انجام شود.

در انواع روش های لیفتینگ، پزشکان زیبایی با تحریک سلول های پوست و لیفت کردن پوست، چین و چروک های اطراف چشم، گونه ها، دهان، بینی، پیشانی و فک را برطرف می کنند و پوستی جوان تر به شما می دهند. اهداف اصلی این روش به شرح زیر است:
• چربی و آلودگی های پوست را از بین می برد.
• درمان زخم های پوست اطراف فک.
• درمان چربی های انباشته شده در ناحیه چانه و گردن.
• درمان تیرگی پوست چانه و گردن.
• از بین بردن چین و چروک اطراف دهان، چشم و پیشانی.
• سفت شدن پوست
• ماندگاری نتایج عملیات
• طراوت صورت حداقل 10 سال جوانتر است.
• شادی و طراوت پوست صورت را احیا کنید.
• جوانسازی صورت و افزایش اعتماد به نفس.
• مشکل را حل کنید
ناگفته نماند که با رعایت برخی توصیه ها مانند رعایت رژیم غذایی مناسب، عدم استعمال دخانیات، قرار نگرفتن در معرض هوای آلوده و پرهیز از تابش مستقیم نور خورشید، نتایج جراحی لیفت صورت 10 سال و گاهی بیشتر ماندگار خواهد بود. علاوه بر این، عمل لیفت فوری صورت معمولاً 2 تا 4 ساعت طول می کشد و نتایج بهبودی کامل پس از 1 تا 3 هفته قابل مشاهده خواهد بود.

برخی از انواع روش های لیفت صورت

پزشکان در صنعت زیبایی از روش‌های مختلفی برای لیفت و جوان‌سازی صورت استفاده می‌کنند که در این بخش از مقاله برخی از پرکاربردترین‌ها را شرح می‌دهیم:

روش هیپوتراپی:

در این روش از امواج اولتراسوند با شدت بالا برای تحریک سلول های پوست برای تولید کلاژن بیشتر و جوان سازی پوست استفاده می شود. هدف از این کار گرم کردن بیش از حد ناحیه مورد نظر و آسیب رساندن به سلول های آن ناحیه است. روش هیپوتراپی از آنجایی که عمق لایه های زیرین پوست را هدف قرار می دهد، روشی ایمن و بسیار کارآمد است و به طور موثر ظاهر پوست را جوان می کند.

روش اندولیفت:

در این روش از لیزری با طول موج 1470 نانومتر برای از بین بردن کلاژن و چربی انباشته شده زیر پوست استفاده می شود. روش اندولیفت کاملا غیر تهاجمی است و می توان گفت نتایج آن با روش های جراحی صورت قابل مقایسه است. این روش برای کسانی که از چاقوی جراحی و یا بیهوشی می ترسند مناسب است زیرا نیازی به بیهوشی و بستری شدن ندارد و تنها پس از ۲ روز استراحت در منزل می توانید به زندگی عادی بازگردید.

• روش میکرونیدلینگ:

در این روش از میکروسوزن های استریل برای تحریک سلول های پوست و ایجاد کلاژن در آنها استفاده می شود. توجه داشته باشید که این روش قابلیت بهبود افتادگی عمیق پوست را ندارد و برای چین و چروک های سطحی پوست استفاده می شود.

• روش میکرودرم ابریژن:

در این روش پزشک با کمک دستگاه های مکانیکی مخصوص، برش های سطحی و کنترل شده روی پوست ایجاد می کند و سپس دستگاه شروع به مکش و لایه برداری سلول های مرده می کند.

روش RF کسری:

این روش همانطور که از نامش پیداست از دو روش مجزا تشکیل شده و برای ایجاد حالت ارتجاعی و احیای شادابی پوست استفاده می شود. در طی این روش امواج رادیوفرکوئنسی و میکروسوزن ها با هم ترکیب شده و پوست را جوان می کنند.

پیشنهاد مطالعه:>

توصیه های مهم قبل از انجام لیفت صورت

اگر می خواهید تحت عمل جراحی لیفت صورت قرار بگیرید، حتما سابقه پزشکی خود را با جراح در میان بگذارید. اگر از داروها و مکمل های رقیق کننده خون استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که لخته شدن خون شما تحت تاثیر قرار گیرد و ممکن است بعد از جراحی دچار هماتوم شوید. داروهایی مانند آسپرین و ضدالتهاب های غیر استروئیدی نیز وجود دارد. بنابراین حتماً پزشک خود را در مورد مصرف این داروها مطلع کنید.
خوب است بدانید بیماری هایی مانند دیابت کنترل نشده و فشار خون بالا از لخته شدن خون جلوگیری می کند. در نتیجه زخم ها به خوبی بهبود نمی یابند و احتمال عوارض قلبی را افزایش می دهند. به همین دلیل توصیه متخصصان زیبایی به این افراد این است که لیفت صورت را کنار بگذارند. نکته دیگر این است که سعی کنید قبل از جراحی وزن خود را ثابت نگه دارید، زیرا افزایش و کاهش مداوم وزن می تواند بر فرم صورت و وضعیت پوست تأثیر منفی بگذارد.

مراقبت های بعد از لیفت صورت

اگر به فکر انجام لیفت صورت هستید در نظر داشته باشید که این روش نیز مانند هر روش زیبایی دارای یک سری مراقبت است که با رعایت آن ها به ماندگاری آن کمک زیادی می کند:
• چند روز اول باید با سر بالا بخوابید.
• طبق دستور پزشک از مسکن ها و کمپرس سرد استفاده کنید.
• پس از جراحی از فشار بیش از حد بر روی زخم ها و حرکات زیاد خودداری کنید.
• به مدت 3 هفته در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و به مدت 6 ماه موهای خود را رنگ نکنید.
خوشبختانه در سایر روش های لیفت غیر جراحی نیازی به مراقبت خاصی نیست.
• معمولا در روش لیفتینگ با تزریق بوتاکس به بیمار توصیه می شود در روز اول سر خود را پایین نیاورد.

مراقبت قبل از لیفت صورت

آخرین کلمه

لیفت صورت که یکی از بهترین روش های رفع افتادگی پوست و چین و چروک است، یکی از خدمات مهم پزشکان زیبایی محسوب می شود و با روش های مختلفی مانند تزریق ژل، تزریق چربی، کربوکسی تراپی، هیپوتراپی و … قابل انجام است. تمامی این روش ها با تشخیص پزشک به جوانسازی پوست کمک می کند. توصیه تیم ما به شما این است که برای خدمات بهتر در زمینه لیفت صورت به متخصصان زیبایی مراجعه کنید. در این مقاله سعی داریم اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با لیفت صورت در اختیار شما قرار دهیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت جراحا (jaraha.com) مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.