افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

5 بازیکنی که عصبانیت گاریدو را خریدند!

  • کد خبر : 381823
5 بازیکنی که عصبانیت گاریدو را خریدند!

به گزارش رکنا، پرسپولیس روز گذشته مقابل پاختاکور در هوای بارانی تهران و روی چمن نامساعد شهرقدس متوقف شد. کادرفنی این تیم انتظار داشت مانند دربی بر مسابقه مسلط شود و البته بازیکنان تعویضی هم کار را انجام دهند. نیمه دوم بازی دقیقه اول هم نگذشته بود که پرسپولیس توسط علی علیپور گل اول بازی […]

به گزارش رکنا، پرسپولیس روز گذشته مقابل پاختاکور در هوای بارانی تهران و روی چمن نامساعد شهرقدس متوقف شد. کادرفنی این تیم انتظار داشت مانند دربی بر مسابقه مسلط شود و البته بازیکنان تعویضی هم کار را انجام دهند. نیمه دوم بازی

دقیقه اول هم نگذشته بود که پرسپولیس توسط علی علیپور گل اول بازی را به ثمر رساند. این موضوع برای سرخ ها شمشیر دو لبه بود و علاوه بر اینکه مقدمه ای برای یک پیروزی پرگل بود، می توانست جسارت جلو آمدن رقیب ازبک را به همراه داشته باشد.

گاریدو که می‌دانست برتری تیمش متزلزل است، با شروع نیمه دوم تغییرات خود را آغاز کرد و محمد خدابندلو را جایگزین سعید صادقی کرد تا این تیم به فرم تهاجمی‌تری برسد.

تنها یک دقیقه قبل از گل پاختاکور، گاریدو دو تغییر دیگر انجام داد. با ورود ژائو و مهری به جای علیپور و فرشاد احمدزاده، بازیکن اسپانیایی روی نیمکت سرخ ها امیدوار بود تیمش از فشار فرار کند اما یک دقیقه بعد ضربه فوق العاده دراگان چران تور پرسپولیس را به لرزه درآورد.

ده دقیقه بعد از گل، گاریدو آخرین شوت های خود را برای شکست پاختاکور انجام داد و وحید امیری و سروش رفیعی را جایگزین اورونوف و عیسی آل کثیر کرد اما این دو بازیکن تاثیر خاصی در تغییر روند بازی نداشتند تا این پنج بازیکن از Garrido تعویض ها نتوانست به درگیری پایان دهد. آن را با پاختاکور باز کنید.

پرسپولیس

گاریدو پس از پایان بازی بدون اینکه از او سوال شود به انتقاد از بازیکنان تعویضی پرسپولیس پرداخت و از تک تک آنها نام برد و عنوان کرد که این بازیکنان باید روند بازی را تغییر می دادند اما نتوانستند بازی را هدایت کنند به سه. امتیاز

پرسپولیس

نکته مهم این است که خوان کارلوس گاریدو او روی بازیکنان تعویضی حساسیت خاصی دارد و معتقد است که باید بعد از ورود به زمین بیشترین تاثیر را داشته باشند. در تیم گاریدو نیمکت نشینان حق اعتراض ندارند و به عنوان بازیکن تعویضی باید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. باید دید این نتیجه روی نیمکت و ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل چادرملو چه تغییراتی ایجاد می کند.

پرسپولیس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.