افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

480 کیلومتر راه در آذربایجان غربی آسفالت می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 386834
480 کیلومتر راه در آذربایجان غربی آسفالت می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ایرج دست نشان، بعدازظهر شنبه در نشست با نماینده مردم ارومیه در شورای اسلامی، با اشاره به ارتقای 15 رتبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد. از ادارات سراسر کشور افزود: هدف گذاری این اداره کل برای سال جاری 480 کیلومتر آسفالت در […]

به گزارش خبرنگار مهر ایرج دست نشان، بعدازظهر شنبه در نشست با نماینده مردم ارومیه در شورای اسلامی، با اشاره به ارتقای 15 رتبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد. از ادارات سراسر کشور افزود: هدف گذاری این اداره کل برای سال جاری 480 کیلومتر آسفالت در حال اجراست که 430 کیلومتر آن تاکنون عملیاتی شده است.

وی از کاهش 80 کشته سوانح رانندگی در جاده های آذربایجان غربی طی نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: با اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ابتدای نوروز تا کنون. کاهش 80 نفری تصادفات رانندگی در جاده های استان شاهد هستیم و آذربایجان غربی از این نظر رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ایمنی راه ها و رفع نواقص این بخش با حمایت سران سازمان متوهم و استاندار آذربایجان غربی اعتبارات کافی محقق شد، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا میزان خسارت دیدگان را کاهش دهیم. در جاده ها، محور را ایمن تر کنید. قوشچی تا امسال تمام شود

وی با تاکید بر اینکه 50 درصد تصادفات رانندگی در آذربایجان غربی در شهر ارومیه رخ می دهد گفت: پنج دوربرگردان در محورهای این شهرستان در حال ساخت است و برنامه نیز در حال اجراست. کوچک تمامی دوربرگردان های غیرعادی در جاده های استان بسته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر 31 پروژه در حوزه راه روستایی شهرستان ارومیه در حال اجراست، خاطرنشان کرد: در روستاهای مرزی نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستیم، بنابراین، باید در راستای جذب اعتبار و اجرای طرح های روستایی از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

نماینده مردم ارومیه در شورای اسلامی همچنین به وجود مشکلات در حوزه راه های استان و شهر ارومیه اشاره کرد و افزود: در خصوص تامین ماشین آلات، سرلشکر توافقات خوبی انجام داده است. مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی که باید با رفع تمامی موانع احتمالی رفع شود. تا قبل از شروع فصل سرد شاهد تحقق آن باشیم.

شاهین جهانگیری ادامه داد: با حمایت مسئولان استانی وزیر راه و شهرسازی به تامین ماشین آلات مورد نیاز استان ادامه خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.