افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

47 طرح به دبیرخانه ملی رویداد در ثریا استان کردستان ارسال شد

  • کد خبر : 207132
47 طرح به دبیرخانه ملی رویداد در ثریا استان کردستان ارسال شد

به گزارش خبرنگار بازار، احمد عینی ظهر امروز در مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین های رویداد تا ثریا که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: رویداد ملی تا ثریا با هدف کمک به تجاری سازی در استان کردستان برگزار می شود. واحدهای فناورانه . وی با اشاره به استقبال از این رویداد در […]

به گزارش خبرنگار بازار، احمد عینی ظهر امروز در مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین های رویداد تا ثریا که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: رویداد ملی تا ثریا با هدف کمک به تجاری سازی در استان کردستان برگزار می شود. واحدهای فناورانه .

وی با اشاره به استقبال از این رویداد در استان کردستان افزود: 47 طرح به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که از این تعداد 33 طرح مورد تایید قرار گرفت و 12 طرح نیز در این رویداد ارائه و مورد ارزیابی قرار گرفت.

آیینی همچنین در این مراسم تعداد 31 نیاز استان کردستان را اعلام کرد و گفت: بیشتر طرح ها مربوط به شهرک های صنعتی، آموزش و پرورش، راهداری، ورزش و جوانان بوده است.

وی همچنین میزان اشتغالزایی 20 رویداد اخیر را 452 نفر اعلام کرد و یادآور شد: 205 میلیارد تومان در این رویدادها سرمایه گذاری شده است و پیش بینی می شود این رویداد ادامه داشته باشد.

حامد قدیرزاده رئیس دانشگاه کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: اگر می خواهیم جامعه ای مترقی داشته باشیم و همانطور که رهبری تاکید کرده اند در جهان به اقتدار علمی دست پیدا کنیم باید هم افزایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و آن را بر عهده بگیریم. استفاده از تمام منابع اطراف

وی با تاکید بر لزوم شناخت و استفاده صحیح از زمان، افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم دست ضرورت به سوی دانشمندان، کارشناسان و دانشگاه ها دراز شده است و این نشان از درایت این دولت دارد و باید از آن بهره ببریم.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با شناخت نیازها و هم افزایی بیشتر از برکات این رویداد در استان و کشور بهره مند شویم.

در ادامه این نشست از ایده های برتر حاضر در این رویداد تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.