افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

430 میلیارد تومان برای تعریض و بهسازی محور قیدارالابهر اختصاص یافت.

  • کد خبر : 175988
430 میلیارد تومان برای تعریض و بهسازی محور قیدارالابهر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار بازارمحسن افشارچی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استانداری زنجان اظهار داشت: صنعت ریلی یکی از صنایع محرکه و ابزاری برای توسعه جوامع است و قطارهای سریع السیر نیز روی خط خواهند آمد و از برکات سفر این است. تصویب ادامه راه آهن دو خطه پروژه ای ویژه و از اولویت های استان […]

به گزارش خبرنگار بازارمحسن افشارچی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استانداری زنجان اظهار داشت: صنعت ریلی یکی از صنایع محرکه و ابزاری برای توسعه جوامع است و قطارهای سریع السیر نیز روی خط خواهند آمد و از برکات سفر این است. تصویب ادامه راه آهن دو خطه پروژه ای ویژه و از اولویت های استان بود.

وی با بیان اینکه این پروژه در حوزه تاکستان با مشکلاتی مواجه بوده که با مداخله دولت برطرف شد، گفت: پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

استاندار زنجان ارزش کل این پروژه را حدود 1000 میلیارد تومان پیش بینی کرد و اظهار داشت: درصد پیشرفت این راه آهن دو خطه (چهار خطه) 85 درصد است.

افشارچی به پروژه های استان اشاره کرد و گفت: برای محور ترانزیتی زنجان 150 میلیارد تومان و برای پروژه زنجان – بیجار و زنجان – دندی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تعریض و بهسازی محور قیدار – ابهر در دستور کار است و بیش از 430 میلیارد تومان برای این محور در نظر گرفته شد و پروژه های راه نیز برای سال 1402 تا 1403 است اما تکمیل آنها منوط به تخصیص اعتبار است.

استاندار زنجان با بیان اینکه آب یکی از دغدغه های اصلی استان است و نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه است، ادامه داد: در تخصیص آب یک ظلم تاریخی در حق استان صورت گرفت که این مشکل با تلاش دولتمردان مرتفع شد. تلاش مسئولان و نمایندگان

افشارچی با بیان اینکه سد بلوبین امسال آبگیری شد و امیدواریم سد مرعش نیز در سال آینده به این مرحله برسد، افزود: در حوزه زیرساختی نیازمند کمک بودجه عمومی هستیم.

وی گفت: هم در حوزه آب و هم در حوزه راه، هم برای توسعه کشاورزی و هم در شهرها، مصوبات بسیار خوبی در جلسه پیگیری مسائل استان داشتیم، به عنوان مثال سد مشامپا لا تعیین تکلیف شد. و 40 درصد آن را تکمیل کرده است.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.