افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

4 + 2 تقلب رایگان برای کالاف دیوتی موبایل

  • کد خبر : 29726
4 + 2 تقلب رایگان برای کالاف دیوتی موبایل

Call of Duty Mobile یک بازی بسیار محبوب برای گیمرهای موبایل است. در اینجا همه تقلب‌های Call of Duty Mobile وجود دارد که می‌توانید بدون ممنوعیت آن‌ها را امتحان کنید و اجرا کنید. با 4 هک رایگان موبایل کالاف دیوتی بخشی از Learn Parsi باشید. همه بازیکنان زمان و حوصله یکسانی برای بازی ندارند. بنابراین […]

Call of Duty Mobile یک بازی بسیار محبوب برای گیمرهای موبایل است. در اینجا همه تقلب‌های Call of Duty Mobile وجود دارد که می‌توانید بدون ممنوعیت آن‌ها را امتحان کنید و اجرا کنید. با 4 هک رایگان موبایل کالاف دیوتی بخشی از Learn Parsi باشید.

همه بازیکنان زمان و حوصله یکسانی برای بازی ندارند. بنابراین هک و تقلب در این زمینه دنبال می شود. امروز، ما نگاهی به تقلب های مختلف موجود برای Call Of Duty Mobile و آنچه ممکن است در صورت استفاده از آنها گرفتار شوید، می اندازیم.

چگونه از کالاف دیوتی موبایل هک رایگان استفاده کنیم؟

استفاده از تقلب های هک موبایل Call Of Duty بسیار آسان است. اما به یاد داشته باشید که اگر گرفتار شوید یا شخص دیگری شما را گزارش دهد، می توانید برای همیشه از بازی محروم شوید. اینها مراحلی هستند که در دستگاه های اندرویدی کار می کنند، اما از آنجایی که iOS یک سیستم بسته است، استفاده از این ترفند در آیفون یا آی پد غیرممکن است.

ابتدا باید بسته Call of Duty Obb را دانلود کنید. این یک فایل APK است و پس از دانلود آن. شما باید فایل را با استفاده از استخراج کننده داخلی ویندوز یا WinRAR استخراج کنید. (با جستجو در گوگل می توانید آن را دانلود کنید)

پس از انجام اولین مرحله، باید آن را روی دستگاه خود نصب کنید. نصب APK بسیار ساده است و باید فایل را در آن قرار دهید پوشه حافظه داخلی/Android/OBB گوشیت رو نگه دار

پس از اتمام استخراج و قرار دادن پوشه در حافظه داخلی خود، باید بازی را با استفاده از فایل APK نصب کنید. هنگامی که APK را نصب کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازی را اجرا کنید و همه چیت ها باید اکنون در دسترس شما باشند.

1. aimbot تقلب می کند

تلفن همراه Chit Aimbot

Aimbot یا Auto-Aim محبوب ترین تقلب در Call Of Duty Mobile است. همانطور که از نام آن پیداست، به فردی که از تقلب استفاده می کند اجازه می دهد تا بدون هدف قرار دادن حریف، دشمن را بکشد. در عوض، aimbot بازیکنان را ردیابی می کند و به محض ظاهر شدن، آنها را به طور خودکار می کشد. همچنین اگر از این تقلب استفاده کنید، دشمن نمی تواند شما را بکشد. بنابراین شخصی که از تقلب استفاده می کند همیشه می داند شما کجا هستید و می تواند شما را با یک گلوله بکشد.

2. تقلب های موبایل Triggerbot Call Duty

ترفند Triggerbot

Trigger bot یک نوع جایگزین از aimbot است. ربات تیرانداز به طور خودکار هر دشمنی را که در تیررس شما قرار دارد، ساقط می کند. استفاده از این تقلب نیازی به بازتاب های خوبی ندارد، زیرا برنامه نویسی ربات ماشه هر دشمنی را که وارد برد شما شود را از بین می برد.

۳. دیوار را هک کنید

ترفند دیوار

هک دیوار یکی از پرکاربردترین تقلب های Call of Duty Mobile است. این تقلب به بازیکنی که از آن استفاده می کند اجازه می دهد تا دشمنان را از طریق دیوارهای بازی شناسایی کند. وقتی از این تقلب استفاده می‌کنید، می‌توانید بازیکنانی را ببینید که از میان هر دیواری پنهان شده‌اند و برخی از تقلب‌ها حتی به شما اجازه می‌دهند سلامت حریف خود را ردیابی کنید. Wallhack همراه با aimbot بهترین ترکیبی است که می توانید در تلفن همراه داشته باشید. تشخیص هک دیوار پیچیده تر از هر هک دیگری است. بنابراین، این یک انتخاب رایج برای هکرهایی است که به دنبال حفظ برتری جزئی نسبت به سایر بازیکنان هستند.

۴. هک رادار

هک رادار

هک رادار یک هک رایگان برای گوشی های موبایل است. این به شما اجازه می دهد تا مینی مپ را هک کنید تا بتوانید موقعیت همه بازیکنان را در طول بازی مشاهده کنید. با این حال، برای استفاده از این تقلب باید رفلکس های خوبی داشته باشید. این تنها راهی است که می توانید از تقلب کامل بهره مند شوید. از سوی دیگر، Radarhack یک مزیت بزرگ را فراهم می کند زیرا موقعیت هر بازیکن را نشان می دهد.

نسخه اصلاح شده کالاف دیوتی موبایل!

جدای از اینها، یکی دیگر از تقلب های Call Of Duty Mobile یک apk مود شده است. این به کاربران اجازه می دهد تا CP نامحدودی دریافت کنند که با آن می توانید قفل تمام پوسته ها و خریدهای درون برنامه ای را باز کنید. و یکی دیگر از مواردی که این برنامه مود شده می تواند اجازه دهد فعال کردن حالت God Mode است که می تواند سلامتی نامحدودی به شما بدهد و شخصیت شما را عملا شکست ناپذیر کند. با این حال، این برنامه قطعا می تواند حساب COD شما را قفل کند، بنابراین ما آن را توصیه نمی کنیم.

شبیه سازها – ماوس و صفحه کلید – COD

هک موبایل سرویس کالاف

استفاده از شبیه سازها یا ابزارهای مشابه برای اجرای بازی با ماوس و کیبورد رایانه شخصی یکی دیگر از روش های رایج برای به دست آوردن برتری قابل توجه نسبت به سایر بازیکنان در تیراندازی چند نفره موبایل است. از آنجایی که مکانیسم کنترل از نظر دقت و سرعت بهتر است، استفاده از کنترلرهای رایانه شخصی در بازی موبایل بهترین ترفند است. این یک مزیت مکانیکی قابل توجه است و عملاً هیچ تقلبی ندارد.

اگر از هک موبایل کالاف سرویس منع شوید چه اتفاقی می افتد؟

اگر کسی شما را در حال تقلب در Call of Duty Mobile بگیرد چه اتفاقی می افتد؟ در یک پست Reddit در نوامبر 2019، توسعه دهندگان به مشکلات هکرها در بازی موبایل محبوب Kalaf پرداختند. آنها گزارش دادند که در حال بهبودی هستند تا بازی را تا حد امکان ضد تقلب کنند.

با این حال، فرض کنید شخصی را می بینید که از Call Of Duty Mobile Hacks برای تقلب در بازی استفاده می کند. در این صورت می‌توانید با ارائه جزئیات مربوط به مسابقه، نام‌های کاربری/شناسه‌های کاربری، تاریخ و ساعت مسابقه، آن‌ها را گزارش دهید و اگر اسکرین شات یا ویدیو دارید، آن را ارسال کنید و از آنجا اقدامات بعدی را انجام خواهند داد. اما گزارش منجر به ممنوعیت نمی شود. وقتی درخواست را ارسال می کنید، بررسی های گسترده ای انجام می شود و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، COD بلافاصله بازیکن را ممنوع می کند.

چگونه می توان گزارش تقلب را به Call of Duty Mobile ارسال کرد؟

پس از پایان مسابقه، گزینه ای بر روی صفحه نمایش برای گزارش بازیکن دیگر وجود خواهد داشت. اما مطمئن شوید که شناسه بازیکنی را که می‌خواهید گزارش کنید یادداشت کنید و وقتی صفحه ظاهر شد، می‌توانید روی دکمه قرمز در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

سرویس موبایل چیت کلاف

این روش حتی در حالت چند نفره نیز کار می کند. روی دکمه قرمز در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و به صفحه گزارش هدایت می شوید.

کلاف موبایل رایگان

از اینجا می توانید گزینه مناسب را انتخاب کرده و جزئیات را ارسال کنید. از آنجا، این به Activision است که گزارش آنها را بررسی کند و هر اقدام لازم را انجام دهد.

متأسفانه، هیچ گونه به روز رسانی در مورد اینکه آیا اقدامی در مورد گزارش شما انجام شده است، دریافت نخواهید کرد. همچنین، طبق برخی از رکوردهای قبلی سری COD، سیستم ضد تقلب ممکن است کمتر از حد معمول باشد. و فقط اگر می خواهید هک را امتحان کنید، برنامه هک دیوار را انتخاب کنید زیرا این برنامه به راحتی شناسایی نمی شود. مخالفان معمولاً به این ترفند مشکوک نیستند و هرگز آن را گزارش نمی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.