افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

4 میلیارد تومان به طرق مختلف از شرکت توانیر وصول شد.

  • کد خبر : 318578
4 میلیارد تومان به طرق مختلف از شرکت توانیر وصول شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی صادقی نیارکی در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در ایران ترانسفو زنجان با بیان اینکه برای اولین بار در ایران ترانسفورماتور 500 مگا ولتی در استان زنجان در مدت 6 ماه تولید و در تهران نصب شد، گفت: گروه صنعتی ایران ترانسفو با نزدیک به پنج هزار نیروی کار […]

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی صادقی نیارکی در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در ایران ترانسفو زنجان با بیان اینکه برای اولین بار در ایران ترانسفورماتور 500 مگا ولتی در استان زنجان در مدت 6 ماه تولید و در تهران نصب شد، گفت: گروه صنعتی ایران ترانسفو با نزدیک به پنج هزار نیروی کار و ظرفیت تولید 40 هزار مگا ولت در سال، حدود 85 درصد نیاز صنعت برق و سایر صنایع کشور را به انواع توزیع، سوپر توزیع و ترانسفورماتورهای برق و همچنین تامین می کند. انواع راکتورها و پست های برق.

وی به سیاست تولید، فروش و ایجاد نقدینگی در شرکت اشاره کرد و تصریح کرد: توانستیم در ماه گذشته تقریباً 80 درصد محصولات خود را از طریق شرکت بازرگانی خود به فروش برسانیم که این یک جهش بزرگ و یک رکورد برای افزایش نقدینگی شرکت بود. است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو از افزایش صادرات و تولید این گروه صنعتی خبر داد و گفت: در 6 ماه گذشته گروه صنعتی ایران ترانسفو موفقیت های بزرگی کسب کرده است و در مدت پذیرش این مسئولیت موفق شدیم میزان تولید را افزایش دهیم. روزهای پایانی سال گذشته 50 درصد سرمایه شرکت را در اختیار داشته باشد و با توجه به این موفقیت مشکلی که تقریباً دو سال در حوزه سهام باقی مانده بود با هماهنگی و هماهنگی کلیه سهامداران عزیز و محترم ترانسفو مرتفع گردید. . گروه صنعتی.

صادقی نیارکی بیان کرد: در 6 ماهه ابتدای سال مالی شرکت های زیرمجموعه و 4 ماهه ابتدای سال مالی شرکت اصلی ایران ترانسفو، رشد همگن تولید ترانسفورماتور 10 درصدی داشته است. از سوی دیگر میزان فروش ما 30 درصد افزایش داشته و از 7000 مگا ولت به بیش از 9000 مگا ولت رسیده است.

وی افزود: در مجموع میانگین رشد ترکیبی شامل فروش داخلی و رشد صادرات شرکت اصلی و اقماری رشد 81 درصدی را به ثبت رساند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت رکوردهای بی نظیری به ثبت رسیده است، گفت: خوشبختانه ابر ترانسفورماتور 500 مگاواتی برای اولین بار در مدت 6 ماه در ایران ترانسفو ساخته و در پست پست سعادت آباد نصب شد. و حداقل زمان استاندارد برای تولید این سوپرترانس بیش از 9 ماه بوده است و متخصصان توانمند این شرکت توانستند در مدت 6 ماه آن را طراحی و تولید کنند.

صادقی نیارکی افزود: تولید و نصب این سوپرترانسفورماتور تاثیر بسزایی در پایداری برق تهران داشته و در حال حاضر نقش مستقیمی در حفظ روشنایی و کاهش خاموشی های پایتخت دارد.

وی با بیان اینکه اگر این سوپرترانسفورماتور به موقع در پست سعادت آباد نصب نمی شد، شاهد قطعی برق در تهران بودیم، خاطرنشان کرد: همچنین طبق برنامه دو سوپرترانسفورماتور دیگر (500 مگاوات آمپر) در تهران نصب می شود. سوهانک. به زودی برای پایداری برق و با ساخت و تولید این ترانسفورماتور، شرکت ایران ترانسفو در زمره معدود سازندگانی قرار گرفت که دارای فناوری ساخت سوپر ترانسفورماتورها مانند ABB زیمنس و TBEA بود که علاوه بر رفع نیاز کشور به واردات. سوپرترانسفورماتورها از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در ادامه از ساخت سوپرترانسفورماتور 600 مگا ولت آمپر خبر داد و افزود: ساخت این سوپرترانسفورماتور در مرحله طراحی است و با تکمیل این سوپرترانسفورماتور، رکورد ساخت یک سوپر ترانسفورماتور 500 مگاولتی به ثبت رسید. سوپر ترانسفورماتور مگاولت سوپر ترانسفورماتور مگا ولت آمپر که مال ماست جابه جا می شود.

صادقی نیارکی با بیان اینکه اخیرا 4 میلیارد توانیر به روش های مختلف جمع آوری شده است، گفت: این مجموعه همچنان 4 میلیارد تومان از وزارت نیرو طلب دارد.

وی بیان کرد: کار در تولید و خرید مواد اولیه به صورت نقدی انجام می شود و باید بودجه نقدی کافی برای موفقیت کار تولید وجود داشته باشد و در شرایطی که این مجموعه مطالبات زیادی دارد، تحقق یک جهش است. در تولید و افزایش صادرات واقعا حماسه است. بدینوسیله از مدیران و کارکنان همکارانم در این مجموعه تقدیر و تشکر می نمایم.

مدیرکل گروه صنعتی ایران ترانسفو بدهی دولت به این شرکت را 5 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: سیاست این شرکت بر این است که از افزایش بدهی دولت به ایران ترانسفو به بیش از این میزان جلوگیری شود امید است با همکاری و هماهنگی وزارت نیرو و شرکت توانیر در مدت کوتاهی مطالبات ما را دریافت کرده و برای پیشرفت، توسعه و دستاوردهای بهتر به منابع مالی شرکت تزریق کنند.

صادقی نیارکی با اشاره به حرکت و سیاست ایران ترانسفو در زمینه تولید، فروش و ایجاد نقدینگی گفت: توانستیم در ماه گذشته تقریباً 80 درصد از محصولات خود را از طریق شرکت بازرگانی خود به فروش برسانیم که این یک جهش بزرگ و یک رکورد برای نقدینگی است در شرکت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.