افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

4 مدال با تلاش نمایندگان کشورمان در مسابقات 3 وزن اول – ادامه خبر خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 290743
4 مدال با تلاش نمایندگان کشورمان در مسابقات 3 وزن اول – ادامه خبر خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در پایان این رقابت ها فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم، امیررضا ده بزرگ در وزن 60 کیلوگرم و میشم به مدال نقره دست یافتند. دیلخانی آنها در وزن 63 کیلوگرم به […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در پایان این رقابت ها فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم، امیررضا ده بزرگ در وزن 60 کیلوگرم و میشم به مدال نقره دست یافتند. دیلخانی آنها در وزن 63 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول 9 بر صفر ولی زاده را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله 8-0 به گل رسید. داهیون کیم کره جنوبی را شکست داد و راهی فینال شد. محسن نژاد در این دیدار 6 بر 5 شکست خورد پریدون ابولذه از گرجستان و به مدال نقره دست یافت. امیررضا ده سرخی در دور اول با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد پریدون ابولذه از گرجستان و به لطف حضور این رقیب در دیدار فینال به دیدار رده بندی راه یافتند. ده بزرگ در این دیدار با نتیجه 7 بر صفر سد عبدالکریم جوانه زدن او به الجزایر رفت و مدال برنز را از آن خود کرد.

با وزن 63 کیلوگرم دیلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر رئیس وی ترکیه دارنده مدال برنز جهان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله با نتیجه 10-1 شکست خورد مراد کر وی دارنده مدال نقره جهان آذربایجان شد و در دیدار رده بندی شرکت کرد. دیلخانی در این دیدار با نتیجه 11-0 پنجره توس از مجارستان پیشتاز شد و مدال برنز گرفت.

در دسته 130 کیلوگرم، فردین هدایتی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر مقابل سعد رضا به پایان رسید. Kailap قهرمان چندگانه جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک، ترکیه را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. در حال حاضر، او علیه آلن است. الکس خداوند دارنده مدال برنز رومانیایی جهان با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و به فینال راه یافت. هدایتی در دیدار فینال با نتیجه 5-0 به پایان رسید ژاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و دارنده مدال برنز از گرجستان به مدال طلا دست یافتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.