افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

39 مدال آور جهان در دولت به کار گرفته شدند.

  • کد خبر : 326801
39 مدال آور جهان در دولت به کار گرفته شدند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: 39 نفر از مدال آوران جهانی، المپیک و پارالمپیک بدون شرکت در آزمون و بدون انتشار آگهی توسط دولت جذب و استخدام شدند. میثم لطیفی با بیان اینکه 39 مدال آور المپیک و پارالمپیک جهانی بدون آزمون و بدون انتشار آگهی جذب و استخدام دولتی شدند، گفت: طبق […]



رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: 39 نفر از مدال آوران جهانی، المپیک و پارالمپیک بدون شرکت در آزمون و بدون انتشار آگهی توسط دولت جذب و استخدام شدند.





میثم لطیفی با بیان اینکه 39 مدال آور المپیک و پارالمپیک جهانی بدون آزمون و بدون انتشار آگهی جذب و استخدام دولتی شدند، گفت: طبق قانون این فرصت برای مدال آوران المپیک 2024 نیز وجود دارد و آنها از این امر استفاده می کنند. ظرفیت و طی مراحل استخدام توسط دستگاه های اجرایی کشور استخدام خواهند شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حل موضوع اشتغال قهرمانان در دیدار با اعضای پارالمپیک ایران، گفت: دولت از ظرفیت قانونی خود برای این امر استفاده کرده است. قهرمانان ورزشی در صورت داشتن یکی از عناوین قهرمانی مندرج در جدول صلاحیت «مربی ورزشی» با مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر می توانند در این شغل استخدام شوند.

وی با اشاره به اینکه تایید قهرمانان ورزشی و معرفی آنها به دستگاه های اجرایی بر عهده وزارت ورزش و جوانان است، گفت: قهرمانان بازی های المپیک شامل نفرات اول تا سوم، اول و دوم مسابقات جهانی است. و مقام اول، دوم و سوم بازی های آسیایی و مسابقات جهانی در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک حسب مورد در رشته های انفرادی و گروهی و مقام های اول تا سوم جام جهانی فوتبال، بسکتبال. و فوتبال مسابقات والیبال و همچنین یکی از فرزندان قهرمان بازی های پارالمپیک شامل مقام اول در رشته های انفرادی و کلیه افراد در رشته ها. یک گروه می تواند از این توانایی استفاده کند.



0