افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

370 هکتار زمین در زمین لیل آباد برای متقاضیان تک سپرده در زنجان ارائه شده است

  • کد خبر : 407592
370 هکتار زمین در زمین لیل آباد برای متقاضیان تک سپرده در زنجان ارائه شده است

اطلاع رسانی کند بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با وجود فراز و نشیب های فراوان در دو سال گذشته، اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت خوبی داشته است. وی گفت: از 27 هزار و 63 واحد مسکونی حمایتی تعیین […]

اطلاع رسانی کند بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با وجود فراز و نشیب های فراوان در دو سال گذشته، اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت خوبی داشته است.

وی گفت: از 27 هزار و 63 واحد مسکونی حمایتی تعیین شده برای استان زنجان، عملیات اجرایی بیش از 20 هزار واحد مسکونی آغاز شده است. منابع مالی و انسانی پروژه ها با سرعت خوبی عمل می کنند.

با تلاش های انجام شده در زمین «ثمین 3» بر اساس پیامک ارسالی، 2 هزار و 500 نفر اعلام خلع ید کردند و زمین به متقاضیان واگذار می شود که با مشارکت و اخذ تسهیلات اقدام به ساخت و ساز کنند. از شبکه بانکی بنیاد مسکن استان انجام می شود.

قزوینیان با بیان اینکه 4 هزار و 500 نفر از 7 هزار سپرده انفرادی در اراضی لیل آباد زمین اختصاص می یابد، افزود: به دلیل تعیین نوع خاک در هزار هکتار از لیل آباد و با مطالعاتی که انجام شد مشکلاتی وجود داشت. و جلساتی که با وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد توانستیم حدود 370 هکتار از اراضی لیل آباد را برای اجرای مسکن ملی در زنجان ایمن سازی کنیم. معماری و شهرسازی کشور عالی است.

وی افزود: امیدوارم با تصویب زمین اراضی لیل آباد در شورای عالی معماری و شهرسازی، آماده سازی، اجرا، طراحی و انتخاب پیمانکار این اراضی آغاز شود و از سال آینده زمین های ساخت به 4500 متقاضی تحویل داده می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نیز متعهد به قانون جوانان جمعیت است، ادامه داد: بخشی از ذینفعان زمین در لیل آباد و لیل آباد تخصیص می یابد. بخشی در ثمین سه.

قزوینیان همچنین از تامین زمین در شهرستان های ابهر و قیدار خبر داد و یادآور شد: زمینی در شهرستان های ابهر و قیدار آماده شده و کارهای اداری و قانونی در حال پیگیری است و زمین در اختیار مشمولان قانون قرار می گیرد. جمعیت جوان

وی بیان کرد: همکاران این گروه به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن در منابع اجرایی، اداری، زیربنایی، مالی (تاسیسات) و فنی پروژه ها تلاش می کنند تا پروژه ها به اتمام برسد و تحویل داده شود. به متقاضیان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.