افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

35 کیلومتر راه در زنجان احداث شد

  • کد خبر : 278577
35 کیلومتر راه در زنجان احداث شد

گزارش کردن پایهبه نقل از راه و شهرسازی زنجان، سید احمد خلیلی گفت: وزارت راه و شهرسازی علاوه بر ماموریت های خود در حوزه مسکن و شهرسازی به دنبال توسعه زیرساخت های حمل و نقل و افزایش ایمنی و کیفیت حمل و نقل در کشور است. وی با بیان اینکه وجود شبکه های ارتباطی جاده […]

گزارش کردن پایهبه نقل از راه و شهرسازی زنجان، سید احمد خلیلی گفت: وزارت راه و شهرسازی علاوه بر ماموریت های خود در حوزه مسکن و شهرسازی به دنبال توسعه زیرساخت های حمل و نقل و افزایش ایمنی و کیفیت حمل و نقل در کشور است.

وی با بیان اینکه وجود شبکه های ارتباطی جاده ای نقش بسیار مهم و اساسی در توسعه اجتماعی، اقتصادی و توسعه کشور دارد، اظهار داشت: معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راهداری و شهرسازی استان زنجان در در قالب ساخت، توسعه، بهسازی و مناسب سازی راه های اصلی و بزرگراه، هفت پروژه در استان در دست اجراست.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص عملکرد و دستاوردهای این اداره کل در حوزه راهسازی در دولت سیزدهم اظهار داشت: توسعه راه و توجه به حوزه راهسازی یکی از اولویت های دولت سیزدهم بود و از سال 1400 تا پایان سال 1402 نزدیک به 35 کیلومتر پروژه راهسازی در استان زنجان با اعتباری بیش از 500 میلیارد تومان ساخته و به بهره برداری رسید.

خلیلی به پروژه های راه اندازی شده در دولت سیزدهم اشاره کرد و یادآور شد: «15 کیلومتر» قطعه دوم محور و «12 کیلومتر» قطعه چهارم محور «سلطانیه – قیدار – کبودرآهنگ» نیز اجرا شده است. از محور زنجان به بیجار 6 کیلومتر” و از محور ملاسرا – شفت بیش از 1.5 کیلومتر به بهره برداری می رسد.

گفتنی است این استان بیش از 5600 کیلومتر راه دارد که شامل 200 کیلومتر راه آزاد، 130 کیلومتر بزرگراه، 350 کیلومتر راه اصلی، 750 کیلومتر راه فرعی و بیش از 4200 کیلومتر راه روستایی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.