افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

320 تیم امدادی در اصفهان به حالت آماده باش درآمد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405052
320 تیم امدادی در اصفهان به حالت آماده باش درآمد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

منصور شهرپوش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام آمادگی خوب نیروهای مدیریت بحران استان اصفهان بیان کرد: این اقدام پس از ورود جبهه هوای سرد که از شمال به استان می گذشت از اواخر امروز تا آخر هفته در تمامی مناطق انجام شد. وی افزود: بر این اساس در بعدازظهر وزش باد […]

منصور شهرپوش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام آمادگی خوب نیروهای مدیریت بحران استان اصفهان بیان کرد: این اقدام پس از ورود جبهه هوای سرد که از شمال به استان می گذشت از اواخر امروز تا آخر هفته در تمامی مناطق انجام شد.

وی افزود: بر این اساس در بعدازظهر وزش باد و طوفان لحظه ای پیش بینی می شود که موجب خیزش گرد و غبار در مناطق شمالی و شرقی استان می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: افت دمای بین 8 تا 10 درجه سانتی گراد در مناطق شمالی و غربی استان و ارتفاعات بیشتر احساس می شود.

وی با اشاره به وقوع بارندگی های فصلی و سیل آسا از چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان، ابراز کرد: برهمین اساس مدیریت بحران استان اصفهان با صدور دستورالعملی برای پیشگیری و کنترل حوادث در پاییز اقدام کرد. فصل، خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه های امدادی و ستادهای خدمات رسانی شهرداری های شهری برای پیشگیری و کنترل حوادث ناشی از طوفان، کاهش دما و. سیل معابر و جاده ها با آماده سازی دستگاه ها و خدمات کمکی نوار نقاله از جمله اداره راهنمایی و رانندگی، پلیس راهنمایی و رانندگی، جمعیت هلال احمر، شرکت ها آزادراهی، شرکت های نجات خودرو، اورژانس، گاز، آب، برق، آب و فاضلاب منطقه ای و همسایگان.

فروش شیشه با توجه به نیاز به استقرار تیم های امدادی و کنترل سیل آماده است اعمال شود وجود ماشین آلات در گردنه ها و معابر شهری و روستایی، بزرگراه ها، پایگاه های امداد شهری و روستایی، رعایت نکات ایمنی در مسیر کوچ و اسکان عشایر، لایروبی رودخانه ها و مسیل ها و تخلیه ضایعات و رسوبات آب از دهانه ها. پل‌ها، کانال‌ها و آبراه‌ها، تقویت و بازسازی سیل‌بندها، تقویت امکانات امدادی سیل‌زده و تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تهیه اقلام ضروری و تامین اسکان اضطراری مسافران و گردشگران، اجرای طرح‌های کاهش خطر با مقاوم‌سازی سازه‌های ناپایدار. ، تابلوها، داربست ها، بازارچه های موقت در برابر بادهای شدید موقتی پرهیز از صعود به ارتفاعات، رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه های ایمنی پلیس در جاده ها، حفاظت از محصولات و سازه های کشاورزی، گلخانه ها، واحدهای دام و طیور، ادکلن سلام زنبورهای عسل و شبکه‌های آب و گاز در برابر افت دما و یخبندان، بادهای شدید و گرد و غبار، باران و جریان‌ها. روانابرعایت اصول ایمنی و مصرف بهینه انرژی در استفاده از دستگاه های مولد حرارت و گازسوز با کنترل ایمنی در نصب و استفاده از بخاری ها و اطمینان از باز بودن خروجی دود دودکش در اماکن عمومی، گردشگری، کارگاه ها، معادن. ، مساجد و اماکن اسکندر در این زمینه و در راستای ارائه خدمات امدادی، 320 تجهیزات و خدمات امدادی نوار نقاله خدمات 24 ساعته ارائه خواهند داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.