افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

31 نماد اعتماد الکترونیکی برای شرکت های اینترنتی در کردستان صادر شد

  • کد خبر : 404496
31 نماد اعتماد الکترونیکی برای شرکت های اینترنتی در کردستان صادر شد

آرام حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص صدور نماد اعتماد الکترونیکی برای 31 کسب و کار اینترنتی افزود: علاوه بر این 56 فروشگاه اینترنتی به لیست مشاغل فعال آنلاین استان اضافه شد. . . وی افزود: در حال حاضر 322 فروشگاه اینترنتی و یک هزار و 418 […]

آرام حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص صدور نماد اعتماد الکترونیکی برای 31 کسب و کار اینترنتی افزود: علاوه بر این 56 فروشگاه اینترنتی به لیست مشاغل فعال آنلاین استان اضافه شد. . .

وی افزود: در حال حاضر 322 فروشگاه اینترنتی و یک هزار و 418 نماد اعتماد الکترونیکی فعال در استان به ارائه خدمات در حوزه تجارت الکترونیک اختصاص دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان افزود: 131 شرکت در حوزه شرکت های عضو سامانه صنفی فناوری اطلاعات استان فعال هستند که از این تعداد 25 شرکت دارای مجوز دانش بنیان هستند.

وی یادآور شد: در نیمه نخست امسال 260 میلیارد ریال تسهیلات در قالب اعتبارات بند الف تبصره 18 بودجه به شرکت های حوزه فاوه پرداخت شد.

حیدری بیان کرد: امسال 540 میلیارد ریال به 62 طرح تجاری در منطقه فاوا با اشتغال 162 نفر اختصاص یافت که 260 میلیارد ریال آن پرداخت شد و مابقی تسهیلات نیز پس از تکمیل مدارک متقاضیان پرداخت می شود.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال در قالب مشاغل خانگی 12 میلیارد ریال در رشته های برنامه نویسی، تولید محتوا و طراحی وب به 12 نفر پرداخت شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان همچنین خاطرنشان کرد: علاقه مندان و فعالان حوزه کسب و کار اینترنتی می توانند جزییات برنامه های پشتیبانی و نحوه پرداخت را در سامانه توان آفرین به نشانی Http:/ /tavanafarin.ito.gov مشاهده کنند. برو

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.