افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

300 ورزشکار کشور با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه نداده اند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405039
300 ورزشکار کشور با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه نداده اند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار مهدی میرجلیلی روز دوشنبه در اجلاسیه شهدای ورزش کشور و در مراسم بزرگداشت شهید برجسته ورزش «شهید سعید» برگزار شد. مردان جوانوی با تاکید بر اینکه میدان ورزش میدان نبرد بدون خون است، تصریح کرد: 300 ورزشکار کشور با عدم رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی با […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار مهدی میرجلیلی روز دوشنبه در اجلاسیه شهدای ورزش کشور و در مراسم بزرگداشت شهید برجسته ورزش «شهید سعید» برگزار شد. مردان جوانوی با تاکید بر اینکه میدان ورزش میدان نبرد بدون خون است، تصریح کرد: 300 ورزشکار کشور با عدم رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی با این رژیم کودک کش مبارزه کردند.

وی ادامه داد: امروز ورزشکاران دلیر ما با روحیه انقلابی به جنگ رژیم سفاک صهیونیستی رفته اند و با عدم مقابله با ورزشکاران صهیونیست در میادین بین المللیآنها با این رژیم جعلی جنگ پیروزمندانه دارند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران افزود: در نهضت عدم مقابله با ورزشکاران رژیم سفاک صهیونیستی، این ورزشکاران ایرانی همواره پرچمدار ورزش کشتی هستند.

سردار میرجلیلی با بیان اینکه قهرمانان امروز باید به عنوان قهرمانان واقعی دیروز شناخته شوند، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. در واقع باید شهدا را بشناسیم و پیام آنها را به نسل جدید برسانیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه باید پیام شهدا، شکل ها، سیره و منش شهدا را به نسل جوان ارائه کنیم، تاکید کرد: مدیران وظیفه دارند شجاع و جهادگر به جامعه تربیت و خدمت کنند. . ورزشکاران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه نیز در این مراسم اظهار داشت: باید از شیوه کار شهدا بهره ببریم و با کار جهادی و روحیه انقلابی قدم برداریم چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب ایران مقتدر است. نیازمند تقویت روحیه انقلابی در ورزشکاران است.

سرهنگ مهدی رضوی افزود: باید یاد و خاطره شهدا را در زندگی و جامعه زنده نگه داریم و محل کار را با تندیس ها و آثار شهدا مزین کنیم و روحیه جهادی را در امور پیاده کنیم.

و افزود: جلسات متعددی پیش از برگزاری دومین کنگره ملی پیش بینی شده است که اجلاس شهدای جامعه ورزش نمونه ای از آن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این مراسم خاطرنشان کرد: شهدای ورزشکار علاوه بر ورزش حرفه ای و بالاتر در راه دفاع از ارزش های دینی و معنویت گام برداشته اند. ایران اسلامی، گفت: وجود شهدای شاخص از اقشار مختلف به ویژه ورزشکاران و قهرمانان، نشان از تداوم روحیه شهادت طلبی در بین مردم ایران است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی تصریح کرد: شهدای ورزشکار از کیفیت برتری برخوردارند چرا که علاوه بر ورزش به مقام شهادت نیز نائل شدند و این از افتخارات نظام است که جامعه ورزش کشور نیز شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای زیادی از هر قشر و گروهی در راه پیروزی و دفاع از کل ایران اسلامی تقدیم شده است و این نشان دهنده روحیه شهادت طلبی و فداکاری برای کشور است. و دین در همه مراتب و شرایط اجتماعی که دلیل آن است». عزت روزافزون کشور را فراهم کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز حمایت مسئولان ورزش استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: شاهد تحولات خوبی در ورزش این استان هستیم و به همین دلیل در دوران بی سابقه ورزش آذربایجان غربی هستیم. از نظر رشد و توسعه زیرساخت.

سجاد بیرمی با بیان اینکه تمامی برنامه ها با پیوست فرهنگی اجرا شده است افزود: در تمامی رشته های ورزشی در کنار نگاه تخصصی و حمایت همه جانبه از ورزشکاران، در حوزه پیوست فرهنگی و فرهنگی نیز ایده پردازی شده است. آینده آن رشته است تا ورزش استان همیشه به سمت حرکت رشد کند.

وی با بیان اینکه امسال شهید سعید شهید برتر ورزش کشور است. مردان جوان وی برگزیده ارومیه گفت: شهدا برگرفته از جوانان این دیار هستند و الگوی هر ورزشکار شهدای گرانقدر جامعه هستند و افتخار می کنیم که شهید جامعه ورزش کشور از آذربایجان غربی برگزیده شده است. . .

بیرامی با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر برنامه کلی ورزش و جوانان میزبانی از میادین ورزشی بزرگ و حرفه ای است تا در زمان مواجهه با رویدادهای بزرگ ورزشی، استان برای برگزاری رویدادها و بازی ها آماده شود بین بین المللی در هر ورزشی انجام دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.