افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

30 درصد راه موفقیت تمرین است/ ورزشکاران باید نظم و انضباط را بیاموزند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410086
30 درصد راه موفقیت تمرین است/ ورزشکاران باید نظم و انضباط را بیاموزند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، ورزشکاران و مربیان دوومیدانی بعدازظهر پنجشنبه در دو بخش بانوان و آقایان و جمعه شب در جلسه توجیهی با حضور احسان حدادی مدیر فدراسیون وارد اردو شدند. و تنی چند از اعضای هیئت اجرایی در سالن کنفرانس اردوی ملی دو و میدانی آفتاب […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، ورزشکاران و مربیان دوومیدانی بعدازظهر پنجشنبه در دو بخش بانوان و آقایان و جمعه شب در جلسه توجیهی با حضور احسان حدادی مدیر فدراسیون وارد اردو شدند. و تنی چند از اعضای هیئت اجرایی در سالن کنفرانس اردوی ملی دو و میدانی آفتاب انگلیسی تهران برگزار و شرکت کردند.

در ابتدای این جلسه سید مهدی مستجاب الدعوه سرپرست دبیری فدراسیون به بیان اهداف و برنامه های اردو پرداخت و هادی سپهرزاد از اعضای هیات اجرایی نیز در خصوص قوانین و مسائل فنی ارتش توضیحاتی ارائه کرد. سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون دو و میدانی به نکاتی در رابطه با مسائل مربوط به پزشکی، دوپینگ و مکمل های ورزشی اشاره کرد و تاکید کرد: معاینات پزشکی در طول مدت انجام می شود. کمپ کامل شد معاینات پزشکی انجام و پرونده سلامت ورزشکاران تهیه خواهد شد.

در ادامه ورزشکاران و مربیان تصمیم گرفتند موارد مورد نظر را برای برگزاری بهتر اردو مطرح کنند و از بین حاضران در جلسه و به نمایندگی از ورزشکاران، حسن تفتیان قهرمان دوی 100 متر آسیا مواردی را مطرح کردند.

وی با تاکید بر اینکه برای اولین بار است که اردوی متمرکز در زمان مناسب (آبان ماه که شروع فصل دوومیدانی است) برگزار می شود، گفت: همیشه آرزو داشتم دو و میدانی تیم ملی داشت و خوشحالم که اکنون اردوی تیم ملی برگزار می شود. او متمرکز است. فقط می توانیم امیدوار باشیم که اتفاقات خوبی برای دو و میدانی با هم بیفتد.

تفتیان همچنین به لزوم شخصی سازی ورزشکاران در برنامه های فدراسیون اشاره کرد و ادامه داد: در سازمان های بین المللی ورزشی و حتی در کمیته ملی المپیک، نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی عضویت دارد. به همین دلیل تقاضا دارم نماینده ای از کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی فدراسیون حضور داشته باشد تا نظر آنها در تصمیم گیری ها لحاظ شود.

پس از صحبت اعضای هیئت اجرایی و تفتیان، احسان حدادی در مورد برنامه های فدراسیون برای ورزشکاران منتخب و اردوی تشکیل شده صحبت کرد. وی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین آرزوهایش ایجاد همدلی در خانواده دوومیدانی است، تصریح کرد: تشکیل اردوی متمرکز یکی از راه هایی است که به ایجاد این همدلی و تشکیل تیم ملی کمک می کند. ما با هم یاد می گیریم و برای رسیدن به اهدافمان تلاش می کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: دوومیدانی تا رزمنده نباشد نتیجه نمی گیرد. من این مسیر را طی کرده ام و معتقدم 30 درصد مسیر موفقیت، تمرین و دروس فنی است و بقیه بر اساس نظم و انضباط است. به همین دلیل برنامه ریزی ما به گونه ای است که ورزشکاران نظم و انضباط را یاد بگیرند.

حدادی در ادامه تاکید کرد: اگر ورزشکاران برای ارتقای رکوردهای خود تلاش کنند و به مدال قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی برسند، مسیر آنها به لیگ های معتبر دنیا مانند لیگ الماس و مسابقات جهانی چالش باز می شود و شرایط اقتصادی بهتری خواهند گرفت.

در این جلسه مستجاب الدعوه سرپرست دبیرکل فدراسیون، پریسا بهزادی سرپرست معاونت بانوان، هادی سپهرزاد و پندر شوقیان (اعضای هیات اجرایی) نیز حضور داشتند.

این جلسه در حالی برگزار شد که تصمیم بر افتتاح کمپ متمرکز تیم دو و میدانی گرفته شد. بر اساس برنامه ارائه شده از سوی مربیان، تمرینات ورزشکاران از صبح روز شنبه (14 آبان) آغاز و به مدت سه هفته در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای ورزشکاران علاوه بر تمرین، آموزش زبان انگلیسی، کارگاه های آموزشی مرتبط با دوپینگ و استفاده از مکمل ها، برگزاری مسائل مالی مربیان، ورزشکاران و همچنین جلسات روانشناسی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.