افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

30 درصد تخفیف خدمات پزشکی و درمانی برای رانندگان تاکسی + جزئیات ارائه این خدمات

  • کد خبر : 365116
30 درصد تخفیف خدمات پزشکی و درمانی برای رانندگان تاکسی + جزئیات ارائه این خدمات

به گزارش رکنا، شادی مالکی با اشاره به ارائه خدمات اجتماعی و آموزشی به رانندگان تاکسی در پایتخت گفت: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برای ارائه تسهیلات و خدمات مناسب با مراکز مختلف قرارداد همکاری منعقد کرده است. خدمات به خانواده بزرگ رانندگان تاکسی وی افزود: همچنین بهزیستی سازمان تاکسیرانی شهر تهران […]

به گزارش رکنا، شادی مالکی با اشاره به ارائه خدمات اجتماعی و آموزشی به رانندگان تاکسی در پایتخت گفت: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برای ارائه تسهیلات و خدمات مناسب با مراکز مختلف قرارداد همکاری منعقد کرده است. خدمات به خانواده بزرگ رانندگان تاکسی

وی افزود: همچنین بهزیستی سازمان تاکسیرانی شهر تهران در زمینه های درمانی، اقامتی و خدمات گردشگری، آموزشی، ورزشی، استفاده از اتاق های پذیرایی برای برگزاری رویدادهای مختلف، تهیه وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، فرش و موکت فعالیت می کند. . ، پوشاک، تهیه عینک و لنز و اسی بیمه خودرو را برای خدمت رسانی به رانندگان تاکسی ارائه کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همچنین تاکید کرد: تامین قطعات یدکی مصرفی خودرو شامل لاستیک، روغن، باطری و قطعات یدکی استاندارد، تعمیر و ترمیم خودرو، پوشش بیمه درمان تکمیلی، شناسایی و کمک بیماران صعب العلاج و ویژه بیماری ها از جمله IT اقدامات سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران برای ارائه خدمات به رانندگان تاکسی است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه این سازمان به خدمات درمانی رانندگان تاکسی گفت: برای اولین بار با هدف ارتقای سلامت و رفاه رانندگان تاکسی و بهره مندی حداکثری از شرایط بهینه. خدمات پزشکی و با همکاری شرکت شهر سالم، رانندگان تاکسی و کارکنان رسمی شهرداری تهران می توانند از طریق سایت سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران در بازه زمانی آذرماه تا پایان آذرماه نسبت به ثبت نام رایگان بیمه تکمیلی اقدام کنند . مارس.

ملکی اضافه کرد: همچنین رانندگان تاکسی و خانواده هایشان می توانند از کلیه خدمات دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف استفاده کنند و تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات بدون هزینه خدمات ایمپلنت در 8 مرکز دندانپزشکی دریافت کنند.

وی در خصوص روند دریافت خدمات درمانی و درمانی از رانندگان تاکسی اظهار داشت: رانندگان تاکسی برای دریافت تمامی خدمات فوق باید با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی و دریافت کاور نامه مربوطه، به مراکز درمانی مربوطه مراجعه و از خدمات آن ها بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران در ادامه گفت: همچنین سازمان تاکسیرانی با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری تهران در حال شناسایی و پرداخت یارانه درمان بیماران خاص و صعب العلاج است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران، با اشاره به پرداخت یارانه به رانندگان تاکسی دارای فرزند معلول و معلول، گفت: سازمان تاکسیرانی برای اولین بار رانندگان تاکسی دارای فرزند معلول را شناسایی و به آنها پرداخت کرد. یارانه ها در این سرویس پس از ثبت نام رانندگان تاکسی در بهزیستی سازمان تاکسیرانی و تایید کمیسیون پزشکی شرکت شهر سالم، مبلغی به عنوان یارانه به حساب رانندگان تاکسی دارای فرزند معلول واریز می شود. برگزار شود

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.