افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

3 نمایش جدید وارد پردیس تئاتر شهرزاد شد

  • کد خبر : 109227
3 نمایش جدید وارد پردیس تئاتر شهرزاد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پردیس تئاتر شهرزاد سعی دارد در هر دوره اجرا میزبان ژانرهای مختلف باشد. نمایش های «کت» به کارگردانی سعید نعمتی، «سلمونی» به کارگردانی غزاله یراقی و «هدیه مرموز» به کارگردانی مهدی خجستگی عنوان سه نمایش جدید است که در مجموعه تئاتر شهرزاد اجرا شده است. کابوس اجباری شاهزاده، دایره و دلقک، […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پردیس تئاتر شهرزاد سعی دارد در هر دوره اجرا میزبان ژانرهای مختلف باشد. نمایش های «کت» به کارگردانی سعید نعمتی، «سلمونی» به کارگردانی غزاله یراقی و «هدیه مرموز» به کارگردانی مهدی خجستگی عنوان سه نمایش جدید است که در مجموعه تئاتر شهرزاد اجرا شده است.

کابوس اجباری شاهزاده، دایره و دلقک، زیرزمینی، اسکرین شات، انسان/اسب پنجاه/پنجاه، شرکت تئاتر و هوندا آدیداس آثار دیگری نیز در این مجموعه روی صحنه می روند.

پسوند “اسکرین شات” پس از 60 اجرا

نمایش اسکرین شات این نمایش که اقتباسی از این فیلم معروف به کارگردانی امیر عباسی است پس از 60 اجرا برای سومین بار تمدید شد.دنده های کامل داستان زن و شوهری است که برای شام دور هم جمع می‌شوند، اما خواندن پیام‌های تلفن‌شان همه چیز را خراب می‌کند.

این نمایش در دور جدید هر شب ساعت 19:00 در اتاق 3 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

نمایش منتخب منتقدان “مرد/اسب پنجاه/پنجاه” در بیستمین جشنواره سالانه

نمایش «من/اسب-پنجاه/پنجاه» به نویسندگی مشترک هاله مشتاقی نیا و مرتضی اسماعیل کشی و کارگردانی اسماعیل کشی که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد، از نیمه مهرماه در سالن شماره یک شهرزاد اجرا می شود.

این نمایش از ابتدای بلیت فروشی با استقبال خوب مردم مواجه شد و توانست عنوان نمایش منتخب مردم را از آن خود کند.

اسماعیل کاشی پیش از این با نمایش “غمگین پر ساد” با بازی هوتن شکیبا و سهرا پسیانی در پردیس تئاتر شهرزاد حضور موفقی داشت.

بیش از 5 هزار تماشاگر در تئاتر Companía

مراسم پیشکسوتان در «تئاتر بنگاه» با استقبال بیش از 5000 تماشاگر مواجه شد. در این نمایش هنرمندان اصلی تئاتر دور هم جمع شده اند تا نمایشی شاد را اجرا کنند، از مجید مظفری، علی فتحعلی و رسول نجفیان تا داود فتحعلی بیگی و محمود بصیری که پس از سال ها با این نمایش به صحنه تئاتر بازگشتند.

پردیس تئاتر شهرزاد از 18 مهرماه میزبان نمایش «شرکت تئاتری» به کارگردانی هادی مرزبان است که روزهای پایانی هفته نیز ساعت 16 روی صحنه می رود. «تئاتر بنگاه» که حدود 50 سال پیش در دهه 40 توسط خود نصیریان اجرا شد، نمایشی تئاتر عامیانه باستانی است که در آن از شگردهای نمایش سنتی ایرانی استفاده شده است.

3 نمایش جدید وارد پردیس تئاتر شهرزاد شد

«شاهزاده اجباری» در شهرزاد ماندگار می شود

کابوس های اجباری شاهزاده که نسخه رایگان «شاهزاده شورش» هوشنگ گلشیری به نویسندگی و کارگردانی افشین زمانی است، پس از دو اجرای موفق همچنان در تماشاخانه شهرزاد باقی مانده است. این نمایش هر شب ساعت 19:45 در اتاق شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

این نمایش با طراحی افشین زمانی، بازخوانی کابوس‌آمیز یک دوره تاریخی است. کابوس سیاه خانوادگی که عموم را با خود می برد. با استقبال مخاطبان، «کابوس های اجباری شهزاد» برای فصل دوم در پردیس تئاتر شهرزاد تمدید شد.

منوچهر هادی با نمایش «کات»

نمایش زمان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سید سعید نعمتی و تهیه کنندگی منوچهر هادی سوم تا 9 آبان ماه ساعت 21:30 در سالن سه پردیس مجموعه تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

زمان برداشتی آزاد از نمایشنامه خشم و هیاهو مهرداد رایانی و رسول بانگین لوله است.

سید سعید نعمتی بازیگر نمایش. زمان و کامران خانزاده به عنوان دستیار صحنه. زمان هستند.

«سلمونی» به روایت فریبا اسزهر و همایون ارشادی

نمایش سلمانی به کارگردانی غزاله یراقی از ساعت 30 تا 18 در تماشاخانه شهرزاد اجرا می شود.

در توضیح این نمایش که برگرفته از تاریخ است. نزدیک سلمانی نوشته آنتون چخوف آمده است: من این قواعد علمی را زیاد درک نمی کنم. همچنین، من از طرفداران نسبیت عام هستم. نه زنانه، که به خصوص خوب است.

مسعود خواجه وند و سیاوش معمرزاده بازیگران این نمایش هستند. فریبا مخشند و همایون ارشدی راوی این اثر هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: موسیقی: (اجرای زنده) گروه موسیقی لنکور، آهنگساز: علیرضا شیرین فرد، گیتار: سید امیر موسوی خواه، ویولن: امیرعلی فلاح، ویولن سل: کیمیا تای، کلارینت: علیرضا شیرین فرد، معاون و برنامه ریز : سید مرتضی معصومی، مدیر طراحی: محمود انشایی، مدیر تولید: آریا صفری، طراح نور: علی رضا کوزگر، طراح تیزر: کورش توکلی، طراح گریم: محسن هداوند، مدیر روابط عمومی: محمد لهک، عکاس: محمدرضا خرازی، مشاور هنری : زهرا عبدالرحیم، دستیار نور: امیرحسین سایر، محمدحسین کوزگر، شبکه های اجتماعی: ستایش یراقی، کارگردان صحنه و لباس: هنرچین، کاری از: گروه تئاتر هنرچین (به سرپرستی غزاله یراقی)

«هدیه جادویی» داستان خانوادگی دور هم جمع شدن است.

نمایش موزیکال «هدیه جادویی» ویژه کودکان و نوجوانان در تماشاخانه شهرزاد اجرا می شود.

نمایش «هدیه جادویی» به نویسندگی حمزه اقبالی و کارگردانی مهدی خوجستگی از 11 آبان ماه ساعت 17 در سالن شماره 3 تماشاخانه شهرزاد اجرا می شود.

این نمایش که مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی شده است، داستان چند همسایه را روایت می کند که با هم زندگی مسالمت آمیزی دارند و خود را وقف کشاورزی کرده اند تا اینکه یک روز کلاغی به مزرعه آنها حمله می کند و…

علیرضا نامدار، پیمان کلانتری قزوینی، حدیث صبری، فاطمه فرکی، سمانه دلیر، سوبان نامدار و مریم مرادی نیا بازیگران نمایش «هدیه جادویی» هستند.

دیگر بازیگران این نمایش نویسنده: حمزه اقبالی، مدیر تولید: سونیا جباری، روابط عمومی و تبلیغات: گروه تئاتر کودک ببین، ریحانه مطهری، روژین ستاری، طراح صحنه و لباس: مهدی خجستگی، طراح پوستر و بروشور: زهرا خمسه، طراح گریم. : خدیجه زارعی.

۵۷۵۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.