افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

3 قانون زیبایی که باید بدانید / اگر از این قوانین پیروی کنید می توانید کتی مانند مرلین مونرو بپوشید.

  • کد خبر : 267422
3 قانون زیبایی که باید بدانید / اگر از این قوانین پیروی کنید می توانید کتی مانند مرلین مونرو بپوشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همه ما علاقه مندیم که در جامعه زیبا به نظر برسیم، زیرا اینگونه حرف های ما شنیده می شود و مردم ما را بیشتر می پذیرند و البته اگر استایل ژولیده و ژولیده ای داشته باشید برعکس خواهد بود و هیچکس این کار را نخواهد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همه ما علاقه مندیم که در جامعه زیبا به نظر برسیم، زیرا اینگونه حرف های ما شنیده می شود و مردم ما را بیشتر می پذیرند و البته اگر استایل ژولیده و ژولیده ای داشته باشید برعکس خواهد بود و هیچکس این کار را نخواهد کرد. می خواهند کاملاً با یکدیگر صحبت کنند. برای شما هم کارساز نیست، چون معتقد است که برای خودتان وقت نمی گذارید و خیلی کمتر برای دیگران، پس سعی کنید شیک باشید، مثلا یک سری اصول و قوانین مد را یاد بگیرید یا یاد بگیرید که ویژگی های سبک های مختلف آیا تو این را دوست داری یا نه؟ به عنوان مثال، افراد قدبلند استایل تک رنگ را دوست ندارند، زیرا آنها را بلندتر نشان می دهد و تعادل بدنشان را به هم می زند.

بنابراین یکی از مواردی که باید در اینجا رعایت کنید این است که فقط دانستن اصول اولیه کافی نیست و همچنین باید برخی از ویژگی های خود را بیابید و بدانید که مثلاً به رنگ و رنگ پوست خود و به عنوان مثال به پوست خود توجه کرده اید. رنگش گندم بود شما باید با پوشیدن لباس هایی به آن رنگ بهترین رنگ لباس را برای پوست گندمی انتخاب کنید تا زیبایی خود را افزایش دهید و خوشبختانه امروزه به دست آوردن این اطلاعات اصلا سخت نیست و می توانید هر اطلاعاتی را در این زمینه جستجو کنید. برای به دست آوردن مد و مد نیاز به یک یا دو جستجوی ساده دارید، اما در این بین، یکسری قوانین خوش تیپ وجود دارد که اگر آنها را رعایت کنید، قطعا زیبا به نظر خواهید رسید و ما در این مطلب به شما در مورد برخی از آنها خواهیم گفت. مقاله. پس ما را دنبال کنید

لوازم جانبی را جدی بگیرید

تعدادی از چیزهای سبک وجود دارد که ممکن است کوچک باشند اما می توانند تأثیر زیادی داشته باشند. اکسسوری ها یکی از این عناصر هستند و بسیاری از افراد به گونه ای به آن عادت می کنند که اگر همیشه از آنها استفاده نکنند. احساس می کنند چیزی را از دست می دهند و حس بدی دارند و در این میان شاید برایتان جالب باشد که بدانید هر فصلی لوازم مخصوص خودش را دارد مثلا در تابستان کلاه لبه دار جزء لوازم است و در تابستان. زمستان، کلاه پشمی و غیره

پس کاملا واضح است که اکسسوری های شما می توانند تاثیر منحصر به فردی بر استایل شما بگذارند و شما را شیک پوش کنند پس به هیچ وجه نباید آنها را بی اهمیت بدانید، برعکس باید از آنها برای زیباتر جلوه دادن استایل خود استفاده کنید. از آنها به خوبی استفاده کنید و سعی کنید آنها را با سایر لباس های استایل خود ترکیب کنید. به عنوان مثال، اگر استایل شما آرام است، با اکسسوری ها آن را زیباتر نشان دهید.

قانون خوش تیپ بودن

مطمئن شوید که بیش از سه رنگ در استایل شما وجود ندارد.

اگر دقت کرده اید، رنگ ها در همه زمینه ها برای ما مهم هستند، مثلا اگر می خواهید لاک بزنید و برای ترمیم ناخن هایتان به ناخن تان مراجعه کنید، یکی از مهم ترین دغدغه های شما این است که چه رنگی مینا بزنم. . این با استایل و رنگ پوست من مطابقت دارد و همه اینها به این دلیل است که رنگ ها می توانند به طور ناخودآگاه روی ما تأثیر بگذارند، مثلاً اگر اضافه وزن داشته باشیم و شروع به استفاده از رنگ های بسیار روشن در استایل خود کنیم، به یکباره احساس می کنیم چاق تر به نظر می رسیم. رنگ های تیره می توانند برعکس عمل کنند، بنابراین نباید قدرت رنگ ها را دست کم گرفت.

اما در این بین موضوعی که بسیار مهم است هماهنگی بین رنگ هایی است که در استایل خود استفاده می کنیم به همین دلیل نباید در روزهای شنبه و یکشنبه تیپ خود را بسازیم و برای هر لباسی یک رنگ انتخاب کنیم، حتما باید داشته باشیم. انسجام و هماهنگی بین لباس ها در نهایت از سه رنگ استفاده کنیم که به سبک ترکیب شوند تا چشم ها از دیدن آن ها خسته نشود.

قانون خوش تیپ بودن

استایل تک رنگ با رنگ متضاد پاسخی برای زمانی است که نمی دانید چه بپوشید

در ابتدای مطلب گفتیم که بهتر است سبک ها را بشناسید و بدانید که هر کدام چه ویژگی هایی دارند و به شما می آید یا نه و در ضمن به استایل تک رنگ هم اشاره کردیم که استایل یک رنگ و شماست. باید این سبک را داشته باشد از یک رنگ در استایل خود استفاده کنید، البته می توانید از طیف های مختلفی از آن رنگ استفاده کنید، برای مثال داشتن آبی آسمانی با آبی مجلسی در استایل خود و استفاده از استایل تک رنگ زمانی است. اگر برای یکی از لباس ها رنگ متضادی انتخاب کرده اید، مثلاً همه لباس هایتان مشکی است، اما روی آن یک کت سفید پوشیده اید.

قانون خوش تیپ بودن

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.