افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

3 شناور حامل 500 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط سپاه توقیف شد.

  • کد خبر : 395324
3 شناور حامل 500 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط سپاه توقیف شد.

به گزارش بازار، مجتبی قهرمانی رئیس دیوان عالی هرمزگان اعلام کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیا پس از شناسایی 3 فروند کشتی قاچاق سوخت از اسکله تبان، سربازان 412 ناوگروه ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توقیف آنها اقداماتی انجام داد. وی با اشاره به دستگیری 6 نفر در […]

به گزارش بازار، مجتبی قهرمانی رئیس دیوان عالی هرمزگان اعلام کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیا پس از شناسایی 3 فروند کشتی قاچاق سوخت از اسکله تبان، سربازان 412 ناوگروه ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توقیف آنها اقداماتی انجام داد.

وی با اشاره به دستگیری 6 نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناورهای متخلف بیش از 500 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: سوخت های کشف شده در شناورهای مذکور نیز با حکم قضایی به شرکت پخش و پخش فرآورده های نفتی تحویل و به چرخه توزیع قانونی بازگشت.

رئیس دیوان عالی هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه برای متهمان دستگیر شده پرونده قاچاق سازمان یافته سوخت تشکیل و در حال سیر مراحل قضایی است، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان با همکاری نیروی انتظامی. افسران و نیروهای مسلح، راهبردی برای مقابله با قاچاق سازمان یافته دارد. با قاطعیت به جستجوی سوخت ادامه خواهد داد و برای حفاظت از سرمایه ملی لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه عاملان قاچاق سازمان یافته سوخت علاوه بر جزای نقدی و حبس به ضبط اموال ناشی از ارتکاب جرم محکوم می شوند، گفت: بر اساس اعمال ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا، وسایل نقلیه. و کشتی های درگیر در قاچاق نیز مفید هستند. دولت ثبت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.