افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

3 روش فوق العاده برای ساختن کراتینه مو در خانه/ صاف کننده موهای شما را می سوزاند و آنها را لخت و شلاق می کند.

  • کد خبر : 345586
3 روش فوق العاده برای ساختن کراتینه مو در خانه/ صاف کننده موهای شما را می سوزاند و آنها را لخت و شلاق می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه افراد علاقه زیادی به ظاهر شدن در کامل ترین حالت ممکن در جامعه دارند، بنابراین برای این کار قبل از هر چیز باید استایلی زیبا و البته چهره ای زیبا داشته باشید که خوشبختانه هر یک دوش گرفتن کاری برای انجام دادن وجود دارد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه افراد علاقه زیادی به ظاهر شدن در کامل ترین حالت ممکن در جامعه دارند، بنابراین برای این کار قبل از هر چیز باید استایلی زیبا و البته چهره ای زیبا داشته باشید که خوشبختانه هر یک دوش گرفتن کاری برای انجام دادن وجود دارد و امکان ندارد که روی روش خود تمرکز کنید و به نتیجه نرسید. به عنوان مثال، برای ایجاد یک ظاهر شیک، باید سبک های مختلف را بشناسید و بروید آنها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک و کدام یک به شما می آید. شما حتی نباید بدانید که با استفاده از استایل خود چه اطلاعاتی را در مورد خود به اطرافیانتان منتقل می کنید، مثلاً اگر سبک قدیمی دارید و وارد گروهی می شوید، به دلیل لوکس بودن آیتم های استایل شما، خیلی ها فکر می کنند. که شما ثروتمند هستید، حتی اگر اینطور نباشید!

برای داشتن چهره ای شیک که این روزها دست پزشکان زیبایی را دردسر نمی کند زیرا نیازی به سوزاندن و ایجاد ایراد در صورت ندارید و به راحتی می توانید آنها را برطرف کنید که البته پیشنهاد مطمئنی برای این امر است. ، ترفندهای آرایشی وجود دارد، مثلاً می توانید با آموزش کانتور بینی، بینی خود را کوچکتر از آنچه هست نشان دهید که واقعاً فوق العاده است زیرا بدون رفتن به زیر تیغ و فقط با ایجاد خطای دید به دست می آید یا در در بسیاری از مواقع می توان کارهای زیبایی را انجام داد که با مواد طبیعی درست می شود و در خانه کارهایی که با مواد شیمیایی انجام می شود انجام داد، مثلا کراتینه کردن مو در خانه با مواد طبیعی و خانگی یکی از این موارد است که در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در ادامه این مقاله بیشتر در این مورد توضیح دهید، بنابراین اگر می خواهید این کار را انجام دهید، با ما همراه باشید.

کراتینه کردن مو با سس مایونز

سس مایونز را می توان یکی از قوی ترین و بهترین مواد خانگی برای کراتینه دانست که موهایی صاف و براق برای شما به ارمغان می آورد و دلیل آن وجود روغن های مختلف در این سس مانند روغن کانولا و روغن کانولا است. از البته سایر مواد موجود در این غذا نیز به حفظ سلامت و زیبایی موهای شما تا حد امکان کمک می کند. روش استفاده از آن برای این منظور به شرح زیر است:

ابتدا موهای خود را با کراتینه خیس کنید.

حالا با برس یا دستانتان سس مایونز را روی موهایتان بمالید و ماساژ دهید.

از یک شانه یا برس برای پخش سس به طور یکنواخت روی موهای خود استفاده کنید.

در پایان موهای خود را با کلاه یا پلاستیک بپوشانید و نیم ساعت صبر کنید و پس از این مدت موهای خود را با آب گرم بشویید.

اولین تاثیری که این سس روی موهای شما می گذارد این است که رطوبت آن را افزایش داده و از وز شدن آن جلوگیری می کند و البته به رشد و تقویت آن نیز کمک می کند.

کراتینه مو در خانه.

استفاده از تخم مرغ و عسل برای کراتینه کردن مو

آن دسته از موهایی که خشک و آسیب دیده هستند، قطعا رطوبت زیادی از دست خواهند داد و در نتیجه ممکن است وز شوند. می توانید این مشکل را با ماسک عسل و تخم مرغ حل کنید و ظاهری زیبا به آنها ببخشید. این هدف:

یک تخم مرغ را با دو قاشق غذاخوری عسل و سه قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید.

حالا این مخلوط را قبل از حمام روی موهایتان بمالید. و یک ربع صبر کنید و بعد از این مدت موهایتان را آبکشی کنید.

مراقب باشید، اگر پوست سرتان حساس نیست، می توانید یک قاشق غذاخوری آبلیمو و دو قاشق غذاخوری دارچین را به این مخلوط اضافه کنید تا این ماسک تاثیر بیشتری داشته باشد.

کراتینه مو در خانه.

کراتینه کردن مو با آب برنج

یکی از ساده ترین راه هایی که می تواند تاثیر زیادی در صاف کردن موها داشته باشد استفاده از آب برنج برای این منظور است و البته این ماده نه تنها موهای شما را صاف می کند، بلکه آنها را براق، نرم و ابریشمی می کند. برای استفاده از آن برای این منظور، باید موارد زیر را انجام دهید:

برای تهیه این ماسک کراتینه ابتدا باید برنج را با آب کافی گرم کنید و پس از پخته شدن برنج آن را آبکش کرده و آب آن را در ظرفی بریزید.

در صورت تمایل چند قطره روغن رزماری یا اسطوخودوس اضافه کنید و سپس سر خود را با این محلول بشویید و شروع به ماساژ پوست سر خود کنید و در نهایت بعد از نیم ساعت موهای خود را با آب سرد بشویید و تمام.

کراتینه مو در خانه.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.