افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

3 اشتباه رایج هنگام استفاده از گوشی های اندرویدی

  • کد خبر : 155450
3 اشتباه رایج هنگام استفاده از گوشی های اندرویدی

به گزارش بازار، تماشای ویدیوهای خنده دار در شبکه های اجتماعی باتری گوشی شما را خالی می کند. گوگل در مورد 3 اشتباه رایج هنگام استفاده از شارژ تلفن که به دستگاه های شما آسیب می رساند به شما هشدار می دهد. بسیاری از ما لحظه ای را دوست نداریم که دستگاهمان به طور ناگهانی […]

به گزارش بازار، تماشای ویدیوهای خنده دار در شبکه های اجتماعی باتری گوشی شما را خالی می کند. گوگل در مورد 3 اشتباه رایج هنگام استفاده از شارژ تلفن که به دستگاه های شما آسیب می رساند به شما هشدار می دهد.

بسیاری از ما لحظه ای را دوست نداریم که دستگاهمان به طور ناگهانی اعلام کند که شارژش کم است. اکثر مردم فراموش می کنند گوشی های خود را شارژ کنند یا به اندازه کافی آن را شارژ نمی کنند. اما سه خطای اساسی که گوگل به آن اشاره می کند چیست؟

اکثر دستگاه های اندرویدی به کاربران اجازه می دهند تنظیماتی را برای کاهش مصرف باتری انجام دهند. کاهش روشنایی صفحه نمایش و حجم صدا باعث می شود دستگاه باتری بسیار کمتری مصرف کند. این یک کار ساده است که در نهایت تاثیر زیادی در افزایش عمر باتری دارد.

گوگل می گوید مشتریان باید از آداپتور برق همراه تلفن استفاده کنند و این تنها آداپتوری است که مشتری باید برای شارژ دستگاه استفاده کند. استفاده از شارژرهای مختلف به مرور زمان به گوشی آسیب می رساند.

کارهای ساده ای وجود دارد که بسیاری از کاربران می توانند برای کاهش شارژ باتری انجام دهند. برخی نمی دانند که عمر باتری را می توان با پرهیز از هات اسپات، GPS، ویدیوها و سایر سرویس های پخش افزایش داد.

اکثر ویدیوهای احمقانه ای که به واتس اپ شما ارسال می شوند باتری شما را از بین می برند. برنامه‌ها، بازی‌های تعاملی و دوربین به مرور زمان باتری را خالی می‌کنند. گوگل می گوید قرار دادن گوشی خود در حالت هواپیما زمانی که از آن استفاده نمی کنید معمولاً بهترین راه برای محافظت از باتری است.

گوگل همچنین به کاربران اندروید توصیه می کند بلوتوث و دسترسی به موقعیت مکانی را برای محافظت از عمر باتری خاموش کنند. اگر مشکل باتری همچنان ادامه داشت، کاربر می‌تواند گوشی را مجددا راه‌اندازی کند، به‌روزرسانی‌های دوره‌ای را بررسی کند، به‌روزرسانی‌ها را در برنامه‌ها بررسی کند و دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.