افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

3 آلتکوین پرطرفدار که در آستانه رشد هستند

  • کد خبر : 375020
3 آلتکوین پرطرفدار که در آستانه رشد هستند

بیت کوین و اتریوم در نمودار هفتگی سود قابل توجهی داشتند، اما طبق داده های Sentiment، بزرگترین سود روز دوشنبه متعلق به دو ارز دیجیتال برتر نبود. به گزارش اسمارتک نیوز، در این مقاله به توکن هایی می پردازیم که محبوبیت آنها در بین کاربران ارزهای دیجیتال افزایش یافته و اکنون در آستانه روند صعودی […]

بیت کوین و اتریوم در نمودار هفتگی سود قابل توجهی داشتند، اما طبق داده های Sentiment، بزرگترین سود روز دوشنبه متعلق به دو ارز دیجیتال برتر نبود.

به گزارش اسمارتک نیوز، در این مقاله به توکن هایی می پردازیم که محبوبیت آنها در بین کاربران ارزهای دیجیتال افزایش یافته و اکنون در آستانه روند صعودی قرار دارند.

سکه های پرطرفدار در بین کاربران

بیت کوین، اتریوم و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال رشد خوبی در نمودار هفتگی داشتند. با این حال، Sentiment اعلام کرد که آنها ارزهایی نیستند که بیشترین رشد قیمت را در روز دوشنبه (2 اکتبر) تجربه کردند. این شرکت تخمین زد که این توکن بیشترین افزایش قیمت را داشته است تانسور بیت (TAO) است

بیت Tensor به دلیل افزایش قیمت قابل توجه آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قیمت بیتتنسور در بازه هفتگی 80 درصد و در دوره 14 روزه 100 درصد افزایش یافته است که بسیار قابل توجه است و در زمان نگارش قیمت آن حدود 543 دلار است.

نمودار قیمت Bittensor (TAO) - منبع: CoinGecko
نمودار قیمت Bittensor (TAO) – منبع: CoinGecko

Altcoin Hamster (HAM) کمتر شناخته شده در رتبه دوم قرار دارد. دلیل توجه به این توکن شباهت نام آن با همستر کامبت است. Hamster Combat توانست توجه زیادی را به خود جلب کند، اما زمانی که مشخص شد اکثر کاربران بازی واجد شرایط ایردراپ نیستند، ناامید کننده بزرگی بود.

با این حال، همستر توکن (HAM) از توجهی که به همستر کمبت شد بهره برد و قیمت آن افزایش یافت.

سومین نشانه در این لیست NEAR است. قیمت نیر طی هفته گذشته حدود 30 درصد افزایش یافت و همین موضوع می تواند یکی از دلایل توجه زیاد به این توکن باشد. به گزارش Sentiment، عنصر دیگری که باعث افزایش قیمت NEAR شده است، هیجانی است که در بین جامعه NEAR و فعالیت های این پروژه وجود دارد.

یکی از این فعالیت ها یک رویداد تبلیغاتی به نام کمپین المپیاد است. شرکت کنندگان در این کمپین می توانند با انجام کارهایی مانند تبلیغ توکن نیر، بلیط یا ژتون های کوتاه مسافرتی را به عنوان جایزه دریافت کنند. این کمپین برای تقویت مشارکت جامعه، تقویت پایگاه کاربران و افزایش تعامل بین کاربران اکوسیستم طراحی شده است.

نظر کاربران در مورد این آلتکوین ها

افزایش قابل توجه قیمت این دارایی ها توجه بسیاری از تحلیلگران را به خود جلب کرده است که این افزایش را نقطه شروع یک رالی تهاجمی تر تفسیر می کنند.

CryptoWizardd در شبکه اجتماعی X پیش بینی کرد که بیتتنسور می تواند تا قبل از پایان سال 2024 جزو 10 سکه برتر بازار باشد. در زمان نگارش این مقاله، بیتتنسور دارای ارزش بازار تقریباً 4 میلیارد دلار است و در رتبه 30 این لیست قرار دارد. در رتبه دهم این فهرست، کاردانو (ADA) قرار دارد که ارزش بازار آن تقریباً 13.7 میلیارد دلار است.

از سوی دیگر، Defi_Mochi ادعا کرد:

همه نسبت به TAO خوش بین هستند زیرا هیچ یک از آنها اطلاعات منتشر شده را بررسی نمی کنند.

وی بیان کرد: عرضه در گردش Bittensor در سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت. این بدان معنی است که اگر تقاضا نتواند عرضه را تامین کند، قیمت TAO کاهش می یابد.

اولین اطلاعات نصف شدن بیت تانسور در 16 نوامبر 2025 - منبع: حساب Defi_Mochi در Xاولین اطلاعات نصف شدن بیت تانسور در 16 نوامبر 2025 - منبع: حساب Defi_Mochi در X
اولین اطلاعات نصف شدن بیت تانسور در 16 نوامبر 2025 – منبع: حساب Defi_Mochi در X

عرضه در گردش TAO در حال حاضر حدود 7.3 میلیون توکن است. در حالی که حداکثر عرضه آن، مانند بیت کوین، 21 میلیون توکن است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-25 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.