افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

286 نفر در حوادث رانندگی در مازندران جان باختند

  • کد خبر : 401702
286 نفر در حوادث رانندگی در مازندران جان باختند

به گزارش رکنا، علی عباسی افزود: طی شش ماهه نخست امسال ۲۸۶ نفر تصادفات رانندگی تلفات این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است. عباسی افزود: بر اساس آمار 234 نفر از جانباختگان تصادفات در 6 ماهه نخست امسال مرد و مابقی زن بوده اند و شهرهایی که بیشترین […]

به گزارش رکنا، علی عباسی افزود: طی شش ماهه نخست امسال ۲۸۶ نفر تصادفات رانندگی تلفات این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.

عباسی افزود: بر اساس آمار 234 نفر از جانباختگان تصادفات در 6 ماهه نخست امسال مرد و مابقی زن بوده اند و شهرهایی که بیشترین قربانیان تصادفات جاده ای را دارند شامل آمل با 39 نفر، ساری و بابل هر کدام یک نفر است با 38 و کوچکترین، شهرهای گلوگاه و عباس آباد هر کدام 2 فوت داشتند.

ادامه داد: از مجموع 286 فوتی تصادفات در شش ماهه، 219 نفر در تصادفات برون شهری و روستایی (با هشت درصد کاهش) و 67 نفر نیز در تصادفات درون شهری (با کاهش 32 درصدی) گزارش شده است. ).

عباسی بیان کرد: هفت هزار و 166 نفر طی شش ماهه امسال به دلیل جراحات ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را یکی از مهمترین شاخص های توسعه و نمایش فرهنگ والای ملی دانست و برای کاهش قربانیان حوادث رانندگی بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: : دستگاه های اجرایی استان می توانند با برنامه ریزی پیشگیرانه و ارتقای آگاهی عمومی از آمارهای پزشکی قانونی استفاده کنند تا در کاهش مرگ و میر و جراحات تصادفات رانندگی موثر باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.