افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

28 نفر در خمین برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک معرفی شدند – ادامه خبر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 125746
28 نفر در خمین برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک معرفی شدند – ادامه خبر ایران و جهان نیوز

احمدرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 13 فقره پرونده نیز برای دریافت تسهیلات سرمایه ای دام و طیور به مبلغ 22 میلیارد و 615 میلیون تومان به واسطه رواج یارانه ها به بانک امل ارائه شد. وی با اشاره به تصویب پنج ماده ای تسهیلات خسارت دیده از خشکسالی ادامه داد: بیش […]

احمدرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 13 فقره پرونده نیز برای دریافت تسهیلات سرمایه ای دام و طیور به مبلغ 22 میلیارد و 615 میلیون تومان به واسطه رواج یارانه ها به بانک امل ارائه شد.

وی با اشاره به تصویب پنج ماده ای تسهیلات خسارت دیده از خشکسالی ادامه داد: بیش از 21 میلیون توکن در قالب تصویب بند ک ماده 33 قانون برنامه توسعه از دیگر اقدامات این اداره کل برای حمایت از ذینفعان بخش کشاورزی

رئیس جهاد کشاورزی خمین گفت: 350 نفر برای دریافت تسهیلات غرامت خشکسالی به مبلغ بیش از 6 میلیارد و 600 میلیون تومبه به بانک معرفی شدند.

جعفری با اشاره به معرفی 66 نفر برای دریافت خدمات خسارت سیل گفت: همچنین 21 نفر برای دریافت خدمات خرید ادوات کشاورزی و تراکتور از محل اعتبارات مکانیزاسیون به مبلغ 2 میلیون و 785 هزار تومان معرفی شدند.

وی با اشاره به ثبت 97 شغل ایجاد شده در سامانه نظارت توسط جهاد کشاورزی شهرستان خمین، تصریح کرد: 9 نفر را معرفی کنید تا با هزینه خرید انواع بذرکار و آماده سازی زمین تسهیلات دریافت کنند. اعتبارات پروژه جهش تولید دیم. به مبلغ 1170 میلیون تومان و معرفی دریافت تسهیلات بند الف تبصره 18 برای اجرای طرح های آبیاری تحت فشار، انتقال آب از طریق لوله و استخرهای ذخیره آب به مبلغ 2 هزار و 940 میلیون. تومان از دیگر اقدامات حمایتی جهاد کشاورزی خمین در سال جاری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.