افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

274 نفر در مسابقه کتابخوانی «میاندار» – خبرگزاری ایران و جهان نیوز شرکت کردند

  • کد خبر : 198659
274 نفر در مسابقه کتابخوانی «میاندار» – خبرگزاری ایران و جهان نیوز شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدامین بهرامی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی «میاندار» با عنوان «رندان قلندر» اظهار داشت: مسابقه میاندرخوانی شرکت کنندگان زیادی داشت و هدف ما گسترش فرهنگ رشادت، جنگ و رشادت است. رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در بین مردم و نوجوانان گسترش دهیم و با حوادث […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدامین بهرامی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی «میاندار» با عنوان «رندان قلندر» اظهار داشت: مسابقه میاندرخوانی شرکت کنندگان زیادی داشت و هدف ما گسترش فرهنگ رشادت، جنگ و رشادت است. رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در بین مردم و نوجوانان گسترش دهیم و با حوادث ارزشمند تاریخی انقلاب اسلامی خلاء نوجوانان امروز را پر کنیم.

وی گفت: اکنون 274 نفر در مسابقه کتابخوانی میاندار در دو بخش، 212 نفر در مسابقه ساخت نماهنگ و نماهنگ و 62 نفر در مسابقه متن شرکت کردند که از این تعداد 14 نفر به عنوان برگزیدگان معرفی شدند. این 14 نفر در ارسال تصویری و 2 نفر در بخش مکتوب و یک نفر از اعضای خانواده شرکت کننده انتخاب شدند که در پایان از آنها تجلیل خواهد شد.

وی بیان کرد: اکثر ما نسل جنگ و هشت سال دفاع مقدس هستیم و موشک و بمباران را امتحان کرده ایم و اکنون خادم شهدای دفاع مقدس هستیم و وظیفه داریم در عرصه فرهنگی به این بزرگواران خدمت کنیم. سنگرها

بهرامی گفت: حاج محمد طالبی از نیروهای فرهنگی و انقلابی این استان است و چندین دهه است که مرجع فعالان فرهنگی این استان بوده و کتاب میاندار داستان نویسی است. سلام سالها شجاعت از این رهبر بزرگ.

وی گفت: امیدوارم فرصتی برای ارائه بهتر این کتاب به جامعه فراهم شود. در جنگ جهانی دوم 80 سال از نبردهای جبهه ها و جنگ های آنها در برخی کشورها می گذرد، اما همچنان فیلم ها و مستندهایی درباره آن تولید می شود. گویی جنگ در کشور شما به سادگی تازه است، به پایان رسیده است، اما در کشور ما پس از گذشت چندین دهه، رشادت ها و خدمات را نباید فراموش کرد و باید قدردان افرادی چون سردار طالبی باشیم و امیدوارم. که این برنامه فرصت مطالعه این کتاب را فراهم می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.