افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

274 سرباز صهیونیست در بخش توانبخشی / روایتی از جهنم بیت حانون – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 146435
274 سرباز صهیونیست در بخش توانبخشی / روایتی از جهنم بیت حانون – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین ایلیوم، منابع عبری فاش کردند که با گذشت بیش از یک ماه از جنگ غزه، بسیاری از سربازان این رژیم در بیمارستان بستری شده اند. رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت گزارش داد: پس از 60 روز جنگ در غزه، 274 سرباز ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز پزشکی شبا […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین ایلیوم، منابع عبری فاش کردند که با گذشت بیش از یک ماه از جنگ غزه، بسیاری از سربازان این رژیم در بیمارستان بستری شده اند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت گزارش داد: پس از 60 روز جنگ در غزه، 274 سرباز ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز پزشکی شبا منتقل شده اند و بسیاری از آنها در بخش های توانبخشی به سر می برند.

یک افسر امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی به یدیعوت آحارونت گفت: ما وارد بیت حانون در شمال غزه شدیم. همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه جانشین فرمانده گروهان مورد حمله تک تیراندازها قرار گرفت و کشته شد.

این نظامی صهیونیست افزود: سعی کردم جسد او را بیرون بیاورم که از پای راست مورد حمله تک تیراندازها قرار گرفتم.

گفت: سه ماه طول می کشد تا بتوانم درست راه بروم.

این در حالی است که صبح امروز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن دو نظامی دیگر این رژیم در درگیری های جاری در نوار غزه اعتراف کرد. وی همچنین از مجروح شدن 4 سرباز دیگر از جمله 3 سرباز یگان چتر نجات و یک سرباز گردان 7008 خبر داد و وضعیت آنها را وخیم اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی با ارائه قطره قطره تعداد سربازان کشته شده در تهاجم زمینی به نوار غزه سعی در حفظ روحیه سربازان خود دارد. ارتش رژیم صهیونیستی با مقاومت شدید جنگنده های فلسطینی مواجه شده است، بنابراین باید تعداد تلفات سربازان خود را بسیار کمتر از رقم واقعی اعلام کند.

فایز الدوری کارشناس مسائل نظامی الجزیره با اشاره به سانسور نظامی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اشغالگران تلفات خود را در عملیات غزه به رسمیت نمی شناسند اما کم کم مجبور به افشای آن می شوند. بنابراین پیش بینی می شود در آینده سورپرایزهای جدیدی از راه برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.