افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

27 میلیون بلیت فیلم در کشور فروخته شد

  • کد خبر : 204296
27 میلیون بلیت فیلم در کشور فروخته شد

به گزارش بازار، محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه همایش ملی همکرانی و فقه هنر در مشهد افزود: در حال حاضر 200 سکوی تئاتر در کشور در حال ساخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد. دولت سیزدهم وی با بیان اینکه تمدن اسلامی اساس فقاهت است و نظام جمهوری اسلامی […]

به گزارش بازار، محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه همایش ملی همکرانی و فقه هنر در مشهد افزود: در حال حاضر 200 سکوی تئاتر در کشور در حال ساخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد. دولت سیزدهم

وی با بیان اینکه تمدن اسلامی اساس فقاهت است و نظام جمهوری اسلامی یعنی ولایت فقیه و ولایت فقیه و نظام امت و امامت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از سخنان خود گفت: از اول انقلاب تاکنون هیچ سند سطح بالایی در زمینه موسیقی نداشته ایم اما اخیرا سند موسیقی در کشور تصویب شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه سیاست گسترش و ترویج موسیقی ما به دلیل محدودیت های اداری نیست. وی بیان کرد: از یک سو شاهد فشار جامعه دینی و از سوی دیگر ذوق و شوق به عرصه های جدید و جدید هستیم و از موضع دولت باید تکلیف مشخص شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اسناد اولیه در تمامی بخش ها از جمله تئاتر، فیلم و اسناد تجسمی در حال تهیه است. ما در حوزه شرعی مقلد هستیم و در حوزه فقه معتقد به حل این مشکلات هستیم، اما نظام باید شفاف باشد و با ادغام فقه به مشکلات پاسخ دهد.

وی ادامه داد: ما مقلد بدعت فقهی مورد تایید رهبر معظم انقلاب هستیم و در عرصه فرهنگ و هنر در حال ترویج آن هستیم.

اسماعیلی با بیان اینکه پردیس بزرگ فرهنگی و هنری با معماری ایرانی اسلامی در بلوار «حجاب» تهران در حال ساخت است، تصریح کرد: معتقدیم می توانیم هنرهای جدید را به کار بگیریم، سینمای ما در تولید محصولات منطبق با فطرت انسان است. فقط.

گفت: ما مخالف تظاهرات و تجدد هستیم، گاهی شرک و گناه. خط قرمز ما شرع مقدس است. مکتب فقهی اهل بیت علیهم السلام این قابلیت را دارد که عناصر زمان و مکان و با گشایش افقی که انقلاب و امام (ره) ایجاد کرد، در جهت تحقق ارزش فرهنگی لحاظ کند. و حاکمیت هنری در نظام دینی با واقعیت های موجود سازگارتر است و چارچوب ها را حفظ می کند.

وزیر فرهنگ در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت کاوش فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده، 34 میلیون نفر در کشور به حوزه بازی های رایانه ای اختصاص دارند که از این تعداد چهار میلیون نفر بیش از 21 ساعت در هفته را سپری می کنند. بازی کردن، آنها این کار را انجام می دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.