افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

27 زندانی در مراسم سالگرد پدر یک خانواده نیکوکار در استان البرز آزاد شدند.

  • کد خبر : 408368
27 زندانی در مراسم سالگرد پدر یک خانواده نیکوکار در استان البرز آزاد شدند.

به گزارش رکنا، حسین فضلی هرکندی با بیان اینکه امروز با کمک یک خانواده خیر البرزی و تلاش های صورت گرفته در دادگستری استان، اداره کل زندان ها و ستاد دیه استان البرز تعداد 27 نفر از زندانیان به دست آمد. جرایم غیر عمد وی طی مراسمی در ندامتگاه مرکزی کرج گفت: در پی درخواست […]

به گزارش رکنا، حسین فضلی هرکندی با بیان اینکه امروز با کمک یک خانواده خیر البرزی و تلاش های صورت گرفته در دادگستری استان، اداره کل زندان ها و ستاد دیه استان البرز تعداد 27 نفر از زندانیان به دست آمد. جرایم غیر عمد وی طی مراسمی در ندامتگاه مرکزی کرج گفت: در پی درخواست خانواده ای نیکوکار مبنی بر اختصاص دو میلیارد و صد میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد پدر مرحومشان برای آزادی زندانیان، موضوع در دستور کار با توجه به نیات خاص این خانواده، معاون نظارت و اجرای احکام قضایی کل استان البرز منصوب شد و با همکاری رهبری استان دیه فهرست ۲۷ نفره مالی تعیین شد. مردم محکومین برای بازرسی آماده شدند.

رئیس دیوان عالی استان البرز از آزادی این زندانیان و بازگشت به آغوش جامعه و خانواده هایشان خبر داد و افزود: مجموع بدهی این افراد بیش از 78 میلیارد تومان بوده که بیشتر آن بدهی است. 69 میلیارد تومان با صدور قرار مصادره از سوی دادگاه های استان البرز می باشد. بخشی دیگر شامل آزادی محکومان و تامین وجه نقد توسط خانواده زندانیان به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان و همچنین ارائه تسهیلات پذیرایی به مبلغ یک میلیارد بود. و 200 میلیون تومان و این افراد در نهایت با پرداخت سه میلیارد و 400 میلیون تومان آزاد شدند.

با بیان اینکه از مجموع 3.4 میلیارد تومان، 2.1 میلیارد تومان توسط خانواده مرحوم محمدی و مابقی توسط ستاد استان دیه بوده است.

وی اقدام انجام شده را گامی مهم و قابل تقدیر در راستای فرهنگ سازی کمک به آزادی زندانیان دانست و خاطرنشان کرد: تخصیص هزینه مراسم بزرگداشت به آزادی زندانیان و فرهنگ سازی آنان اقدامی پسندیده است. باید با همکاری رسانه ها و مردم گسترش یابد.

رئیس دیوان عالی استان البرز با بیان اینکه دادگاه عمومی استان البرز همچنان با کمک خیرین و ستاد دیه استان پیگیر آزادی محکومان مالی واجد شرایط است و 600 میلیون تومان در زندان بوده و بنا به گفته زندان جمله ، عفو له و سایر کمک ها با پرداخت 200 میلیون تومان آزاد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.