افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

27 بازیکن به اردوی تیم ملی برای جام ملت های آسیا دعوت شدند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 166873
27 بازیکن به اردوی تیم ملی برای جام ملت های آسیا دعوت شدند – پرسپولیس نیوز

اسامی 27 ملی پوش حاضر در جام ملت های آسیا 2023 اعلام شد و مهدی قیدی پس از مدت ها به این اردو دعوت شد. امیر قلانویی سرمربی تیم ملی ۲۷ بازیکن را برای حضور در جام ملت های آسیا دعوت کرد. بر این اساس اسامی 27 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی به […]

اسامی 27 ملی پوش حاضر در جام ملت های آسیا 2023 اعلام شد و مهدی قیدی پس از مدت ها به این اردو دعوت شد.

امیر قلانویی سرمربی تیم ملی ۲۷ بازیکن را برای حضور در جام ملت های آسیا دعوت کرد.

بر این اساس اسامی 27 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، پیام ناظیم، سید حسین حسینی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، شجاع خلیل زاده، سید مجید حسینی، سامان فلاح، محمدحسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، رامین رضائیان، آریا یوسفی، روزمیه ساعیمیشبرهی قدو، محمد محبی، مهدی ترابی، مهدی قیدی، محمدجواد حسین نژاد، مهدی طارمی، رضا اسدی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، سردار آزمون، کریم انصاری فرد و شهریار مغانلو.

لیست فعلی تیم ملی با حضور 27 بازیکن اعلام شد. فدراسیون فوتبال در نامه ای به باشگاه رم و بر اساس قوانین فیفا خواستار حضور سردار آزمون در تیم ملی شد و در حال مذاکره با مقامات رم برای کسب تاییدیه این بازیکن است که فدراسیون فوتبال منتظر پایان اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا (21 آذر) تصمیم باشگاه ایتالیایی مبنی بر آزادی این بازیکن و حضور در اردوی تیم ملی و سپس لیست نهایی و 26 نفر تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا اعلام می شود. .

در ادامه با پیشنهاد امیر قلعه نویی و موافقت فدراسیون فوتبال، مرتضی پورعلیگنجی مصدوم تورنمنت اردن، تیم ملی را در جام ملت های آسیا همراهی می کند.

یکی از نکات مهم در این لیست بازگشت قائدی و عدم دعوت از احمد نوراللهی است. نوراللهی در آخرین اردوی تیم ملی پس از قرار نگرفتن در ترکیب 18 نفره دیدار مقابل هنگ کنگ، با عصبانیت تمرین را ترک کرد.

جام ملت های آسیا از 22 ژانویه در قطر آغاز می شود و ایران در مرحله گروهی با فلسطین، امارات و هنگ کنگ همگروه است.

* سپاهان با 6 ملی پوش (پیام نجز، آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد، رامین رضاییان، شهریار مغانلو و رضا اسدی) بیشترین بازیکن را در اردوی جام ملت ها دارد. پس از این تیم، پرسپولیس با 3 بازیکن (علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی زادگان) و استقلال با 2 بازیکن (سید حسین حسینی و روزبه چشمی) رکورددار تعداد بازیکن در فهرست جدید تیم ملی هستند. همچنین گل گهر (سامان فلاح) و تراکتور (شجاع خلیل زاده) هر کدام یک بازیکن دارند. در این لیست .

* وحید امیری ستاره پرسپولیس که پیش از این مصدوم شده بود نتوانست به آمادگی جسمانی خود برسد و جام ملت ها را از دست خواهد داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)