افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

245 بهورز اربعین در استان مرکزی تجلیل شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 376681
245 بهورز اربعین در استان مرکزی تجلیل شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید رضا میرهشمی بعدازظهر پنجشنبه در اراک در مراسم تجلیل از خادمان سلامت اربعین و مراسم گام به گام در راه بهشت ​​با تبریک هفته دفاع مقدس در اراک اظهار داشت: اربعین با وجود مشکلات فراوان. سال حسینی دارای هفت گروه است که شامل چهار گروه و سه دسته است. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سید رضا میرهشمی بعدازظهر پنجشنبه در اراک در مراسم تجلیل از خادمان سلامت اربعین و مراسم گام به گام در راه بهشت ​​با تبریک هفته دفاع مقدس در اراک اظهار داشت: اربعین با وجود مشکلات فراوان. سال حسینی دارای هفت گروه است که شامل چهار گروه و سه دسته است. گروه درمان به کربلا و شهر عراق رفتند و خدمات بسیار خوبی به زائران اربعین اباعبدالله ارائه کردند.

حسینی با اشاره به تجلیل از 245 بهورز اربعین گفت: 350 نفر از بهورزان اربعین که در کربلا حضور دارند در کاروان بهداشت و درمان اربعین 80 نفر از جوانان هلال احمر هستند که قدم به قدم در مسیر هستند. واقعه بهشت ​​در ایام شهادت امام رضا (ع) در مشهد اتفاق افتاد. همچنین از 35 نفر از امدادگران و نجاتگران هلال احمر که به عنوان تیم های امداد و نجات و لجستیک به عراق خدمت کردند، تجلیل شد.

خدمت رسانی به 350 نفر از هلال احمر استان مرکزی در اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچنین بیان کرد: بیش از 350 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی در اربعین امام حسین علیه السلام خدمت کردند و به عنوان خادم الحسین سلامت حضور داشتند. .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: خدمات پزشکی، بالینی و بهداشتی از مهمترین خدمات ارائه شده به زائران در ایام اربعین امسال بود.

وی افزود: در طرح گام به گام راه بهشت، اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی به بیش از 3000 زائر ویلچر سوار امام رضا (ع) خدمات رسانی کردند.

خدمت رسانی به 80 موکب در اربعین حسینی

رئیس توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی همچنین گفت: در ایام اربعین موکب های استان مرکزی خوش درخشیدند و هلال احمر استان مرکزی با ایجاد درمانگاه در این شهرستان خدمات بسیار خوبی ارائه کرد. کربلا، خدمات ارزنده ای را به زائران حسینی انجام داد.

رحیم غلامی افزود: در ایام اربعین 50 موکب در عراق و 30 موکب در ایران به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کردند و در عراق نیز از سامرا به کاظمین، نجف، مسیر نجف به کربلا و راهیان نور به زائران خدمات رسانی می کردند. خود شهر کربلا

وی افزود: 30 موکب از شهرستان زرندیه به سمت توره به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کردند.

غلامی تصریح کرد: در مجموع 876 هزار بسته شام، یک میلیون بسته ناهار و 2 میلیون و 461 هزار بسته میان وعده در 80 موکب بین زائران حسینی توزیع شد و موکب های استان مرکزی خوش درخشیدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.