افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

245 برنامه در هفته دفاع مقدس در ری جنوبی برگزار می شود – خبرگزاری اخبار بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369899
245 برنامه در هفته دفاع مقدس در ری جنوبی برگزار می شود – خبرگزاری اخبار بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ حسن حیدری در حاشیه اجلاسیه سپاه دفاع مقدس ناحیه روح الله ری در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و بر لزوم حفظ و حراست از ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد. و اظهار داشت: توجه ویژه به ایام دفاع مقدس یکی از اصلی ترین […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ حسن حیدری در حاشیه اجلاسیه سپاه دفاع مقدس ناحیه روح الله ری در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و بر لزوم حفظ و حراست از ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد. و اظهار داشت: توجه ویژه به ایام دفاع مقدس یکی از اصلی ترین مولفه های ترویج شده توسط رسانه ها، نهادهای فرهنگی، افسران جنگ نرم و همه عوامل در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس به دستور مقام معظم رهبری با عنوان «در راه فتح قله» نامگذاری شده است. مترو» نامگذاری شده است.

حیدری در ادامه از برگزاری بیش از 245 برنامه توسط حوزه مقاومت در ری جنوب خبر داد و اظهار داشت: 245 برنامه در قالب 44 عنوان کلیدی در شهرستان با حضور مسئولان برگزار می شود.

وی به برخی از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در جنوب شهر ری اشاره کرد و افزود: رزمایش واکر شهدا با ماموریت چالش برانگیز و سرکشی از خانواده های 497 شهید. بوی مزار شهدا، اعزام کاروان های راهیان نور و راهیان پیشرفت، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان بسیج، اجرای برنامه آبروی محله، مبارزه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، برپایی نمایشگاه فرهنگی در محلات، مدارس و مساجد، بازسازی منازل مسکونی نیازمندان در محلات، روایت دفاع مقدس در مدارس و مساجد، مسابقات ورزشی در سطح محلات اسلامی، نورپردازی در شب میلاد پیامبر اکرم (ص)ص)از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس برگزاری مسابقات متعدد کتابخوانی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) ری با اشاره به برگزاری رزمایش امداد دینی و توزیع بسته های آموزشی در هفته دفاع مقدس افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس بسته تجهیزاتی نسخه برای خانواده های کم درآمد شهرستان ری جنوبی توزیع می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.