افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

24 نمایشنامه نقدی برای جشنواره تئاتر مازندران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 396160
24 نمایشنامه نقدی برای جشنواره تئاتر مازندران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

هادی اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحله نقد و بررسی حضوری سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران از چهارشنبه چهارم مهرماه آغاز می شود. دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی مازندران بیان کرد: در این دوره از جشنواره 24 نمایش صحنه ای و خیابانی آماده بازبینی حضوری است که چهارشنبه اول […]

هادی اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحله نقد و بررسی حضوری سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران از چهارشنبه چهارم مهرماه آغاز می شود.

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی مازندران بیان کرد: در این دوره از جشنواره 24 نمایش صحنه ای و خیابانی آماده بازبینی حضوری است که چهارشنبه اول 4 مهرماه اجرای خیابانی «انتظار» به کارگردانی ارسلان مهدوی نمایش «هفت قدم تا آتنا» به کارگردانی حمیده احمدی جوان، نمایش «راه ناتمام – تاما» به کارگردانی محمد طالبی، نمایش «بازگشت» به کارگردانی منیژه معصومی، نمایش خیابانی «رسول ترک» به کارگردانی علی عظیمی و نمایش نمایش خیابانی «ماهی قرمز» به کارگردانی مارال نطقی از ساری و نمایش خیابانی «ن مثل نیروگاه» به کارگردانی اسماعیل حسن پور از نکا، نمایش خیابانی «آواز و پولاد» به کارگردانی محمد درزی از بابل و نمایش صحنه ای «ترانه» گهواره برای بیداری» به کارگردانی حسین غلامی قائم شهر بازبینی می شود و در روز دوم پنجشنبه 5 مهرماه نمایش «لمس مداوم» به کارگردانی احمد خدادی نکا و نمایش صحنه ای «این صحنه را به یاد دارم» به کارگردانی محمدجواد ملک محمودی از شهرستان گلوگاه و نمایش صحنه «گمشده در آناتومی» به کارگردانی امیرحسین فلاحت پیشه از بابلسر و نمایش صحنه «ابریشم ها» به کارگردانی عیسی نعمتی و روی صحنه. نمایش «قرمز» به کارگردانی عباس ابوالحسنی بابلی توسط هیئت انتخاب بررسی می شود.

هادی اصغری در ادامه گفت: سومین جمعه 6 مهرماه نمایش خیابانی «فراموش نمی کنی» به کارگردانی مهیار کمانگری و نمایش صحنه ای «فریاد زیر آب» به کارگردانی امیر امیرنیا از شهر عامل، نمایش خیابانی «سایتوتک» به کارگردانی یلدا یاوی از محمودآباد نمایش صحنه ای «مغز سرخ» به کارگردانی مسعود تیر از نوشهر و نمایش صحنه ای «ابور از مه» به کارگردانی مسلم خردمند و نمایش خیابانی «آشنایی غریب» به کارگردانی مرتضی سام دلیری از چالوس نقد و بررسی می شود.

دبیر این دوره از جشنواره در ادامه افزود: هیات انتخاب جشنواره در آخرین روز شنبه 7 مهرماه نمایش «کاپیدیگه» به کارگردانی نیلوفر ضرغامیان و نمایش «پریزاد» به کارگردانی نعیم صالحی را ارائه می کند. از تنکابن و نمایش خیابانی «ری را» به کارگردانی مهدیه وران تا خداوردی و نمایش تئاتر «دن کامیلو» به کارگردانی هوشنگ امید از شهرستان رامسر.

اصغری در پایان تصریح کرد: هیات انتخاب پس از بررسی حضوری نمایش های صحنه ای و خیابانی متقاضیان، آثار برگزیده برای حضور در سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران را بر اساس زمان بندی فراخوان معرفی می کند.

سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران در آبان ماه 1403 در استان مازندران برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.