افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

24 نفر در سیل در لهستان جان باختند

  • کد خبر : 371885
24 نفر در سیل در لهستان جان باختند

سیل در لهستان بیست و چهار نفر را کشت و کوهی از آوار و آوار را پشت سر گذاشت. به گزارش سرویس بین الملل صدا و سیما و به نقل از خبرگزاری سیما، سیل در لهستان بیست و چهار کشته بر جای گذاشت و کوهی از آوار و آوار را پشت سر گذاشت. خبرگزاری رویترز […]

سیل در لهستان بیست و چهار نفر را کشت و کوهی از آوار و آوار را پشت سر گذاشت.

به گزارش سرویس بین الملل صدا و سیما و به نقل از خبرگزاری سیما، سیل در لهستان بیست و چهار کشته بر جای گذاشت و کوهی از آوار و آوار را پشت سر گذاشت.
خبرگزاری رویترز در گزارشی به بررسی عواقب سیل ویرانگر در لهستان که خسارات مادی و قربانیان زیادی برجای گذاشت، پرداخت.

پس از سیل بزرگی که در شهر استرون اسلاسکی در لهستان رخ داد، کوهی از آوار و آوار از سیل باقی مانده است. اکنون ساکنان این شهر با وظیفه طاقت فرسا پاکسازی شهر خود روبرو هستند. میورسوآ واگرسون، 67 ساله، می‌گوید 30 سال است که مغازه بستنی‌فروشی را اداره می‌کند، اما هیچ بیمه‌ای در اینجا وجود ندارد. به نقطه ای از بالای دیوار اشاره می کند و می گوید ارتفاع آب به اینجا رسیده بود. او می گوید قبلا در این اتاق یخچال بود اما وقتی سیل آمد همه چیز مثل کاه در هوا معلق بود.
با شکست سد در نزدیکی این منطقه، بخش هایی از این شهر 5 هزار نفری به باتلاق تبدیل شده است. این بدترین سیل در اروپا در بیش از دو دهه اخیر است. این شهر واقع در جنوب غربی لهستان یکی از مناطقی بود که بیشترین خسارت را از سیل دید. این سیل بی سابقه خانه ها و خودروها را با خود برد و میلیاردها دلار خسارت وارد کرد. در این سیل حداقل 24 نفر جان باختند. واگرسون می گوید یکی از همسایگانش در میان قربانیان سیل است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.