افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

24 میلیارد باخت در وزنه برداری؟

  • کد خبر : 190976
24 میلیارد باخت در وزنه برداری؟

فدراسیون وزنه برداری با صدور حکم اول آزاد شد و به پرداخت 24 میلیارد تومان غرامت به دلیل مجوز افتتاح سالن مسابقات وزنه برداری محکوم شد. به گزارش ایسنا، فدراسیون وزنه برداری در دوره مدیریت سجاد انوشیروانی از ابتدا در خصوص سالن مسابقات وزنه برداری که در دوره مدیریت قبلی فدراسیون اجاره شده بود، چالش […]

فدراسیون وزنه برداری با صدور حکم اول آزاد شد و به پرداخت 24 میلیارد تومان غرامت به دلیل مجوز افتتاح سالن مسابقات وزنه برداری محکوم شد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون وزنه برداری در دوره مدیریت سجاد انوشیروانی از ابتدا در خصوص سالن مسابقات وزنه برداری که در دوره مدیریت قبلی فدراسیون اجاره شده بود، چالش هایی داشت. اکنون در آخرین اتفاق پیمانکار خواستار دریافت غرامت دو سال کرونا که سالن تعطیل شده است، شده است. بر اساس رای داور مندرج در قرارداد و تایید دادگاه بدوی، فدراسیون به پرداخت 24 میلیارد تومان محکوم شده که البته فدراسیون وزنه برداری نیز درخواست تجدیدنظر کرده است.

قرارداد فدراسیون و پیمانکار به مدت پنج سال است و در دو سال کرونا (1399 و 1400) مراسم انجام نشد. این قرارداد شامل نام یک نفر به عنوان داور است و این شخص رای به پرداخت 24 میلیارد خسارت داده است.

سجاد انوشیروانی درباره این اتفاق به ایسنا گفت: فدراسیون وزنه برداری سالن را به صورت جامعه اجاره کرد. مستاجر در رابطه با دو سال کرونا ادعایی داشت. در این قرارداد مستاجر یک داور داشت و برای این ادعا جلسه داوری برگزار و رای صادر کرد که ابتدا در دادگاه تایید شد. به دادگاه تجدیدنظر هم شکایت کرده ایم.

چرا 24 میلیارد؟

وی در پاسخ به این سوال که چرا مبلغ 24 میلیارد برای خسارت در نظر گرفته شد؟ وی تصریح کرد: این ادعایی است که داور مطرح کرده و همه چیز در دادگاه تجدیدنظر می تواند تغییر کند. نکته مهم این است که در مدت پنج سالی که این سالن اجاره شده است، فدراسیون باید 2.4 میلیارد تومان برای اجاره پنج ساله به شرکت توسعه و تجهیز بپردازد، در حالی که درآمد فدراسیون از اجاره سالن یک میلیارد است. 800 میلیون تومان بود!

دلیل گلایه های فراوان فدراسیون

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که چرا شکایت کارکنان از فدراسیون زیاد شده و فدراسیون درگیر بسیاری از دادگاه ها شده است؟ وی گفت: فدراسیون 44 نفر داشت که ما کم کردیم. دیه آنها باید در پایان هر سال تسویه می شد که در حال حاضر این کار را انجام می دهیم اما انجام نشده و آنها هم شکایت کرده اند. هزینه های همه را هم پرداخت می کنیم. واقعیت این است که می گویند سه نفر در اتاق کبکانیان مشغول بودند در حالی که فقط یک نفر آنجا را نگه می داشت. در مجموع بین 500 تا 600 میلیون تومان باید به همه پرداخت کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.